הפתרונות של HP

כנס פתרונות אוטונומי (Autonomy) הראשון, שנערך באחרונה על ידי HP ישראל, משך אליו כ-85 לקוחות בכירים. החברה הנרכשת מספקת חשיבה אחרת על הנראות העתידית של מערכות המידע, על ידי שימוש במה שמכונה "טכנולוגיות בסיס המשמעות" (Meaning Base Technologies). בזכות אלו ניתן להבין ולקטלג גם מידע לא-מובנה, מידע שמובן לכל אדם – תכנים ברשתות חברתיות, תכני וידיאו ואודיו, וגם תכנים שנוצרים במכשירים ניידים שונים. כך, צפו המשתתפים במהלך האירוע במערכת אוטונומי בהופעה חיה, וחזו בהדגמות שהוכיחו שהעתיד הטכנולוגי כבר כאן…

דיילי ציפי נכחה, וחזרה עם מספר תמונות למזכרת:

מימין: ריקי אביב, מנהלת חטיבת ES ב-HP ישראל, עם יעקב שוורץ - מנהלי יישומי ERP לוגיסטיקה ובילינג, שירותי בריאות כללית

מימין: עידית חן - מנהלת לקוחות אסטרטגיים, חטיבת ES ב-HP ישראל; עמית מנור - מנהל פיתוח עסקי באגף אפליקציות, חטיבת ES ב-HP ישראל; לואיג'י לוקאטלי - מנהל שותפים עסקיים, HP; ודיטה יזהר, מנהלת אגף אפליקציות בחטיבת ES ב-HP ישראל

מימין: נתן צוקר, מנהל אגף תשתיות ביס; דליה טלמון, מנהלת המכירות והשיווק של חטיבת ES ב-HP ישראל; וחיליק ליבוביץ – מנהל מכירות בחטיבת לקוחות עסקיים, HP

מרטין בלקבורן – סגן נשיא מכירות אוטונומי, ב-HP

לואיג'י לוקאטלי - מנהל שותפים עסקיים, HP

הקהל באולם מקשיב להרצאות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים