ארגון צופן להשמת ערבים בהיי-טק מתרחב לאזור המשולש – ומגייס עובדים

הארגון יסייע בהקמת מרכזים טכנולוגיים והבאת חברות היי-טק לאזור המשולש, כמו גם בגיוס והכשרת מועמדים ראויים מהחברה הערבית לטובת תעשיית ההיי-טק ● בין היתר, מגייס הארגון בימים אלה רכז/ת גיוס מועמדים במשולש, רכז/ת השמות ורכז/ת פרויקט מנטורים

צופן

ארגון צופן, הפועל להקמת מרכזי היי-טק ביישובים ערבים, מרחיב את פעילותו גם לאזור המשולש. לאחר ארבע שנים של פעילות בנצרת, הארגון יסייע בהקמת מרכזים טכנולוגיים והבאת חברות היי-טק לאזור המשולש, כמו גם בגיוס והכשרת מועמדים ראויים מהחברה הערבית לטובת תעשיית ההיי-טק.

בין היתר, מגייס הארגון בימים אלה רכז/ת גיוס מועמדים במשולש, רכז/ת השמות ורכז/ת פרויקט מנטורים (בשיתוף מענטק). פרטים נוספים על המשרות ניתן למצוא באתר צופן.

יצוין, כי באחרונה סיים הארגון את קורס ההכשרה האחרון לשנה זו. סיימו את הקורס השנה 55 בוגרים, 27% מהם נשים, והם הוכשרו ב-Data communication and Integration או ב-Software QA Automation.  עד כה, 50% מהבוגרים מצאו עבודה בתחום.

תהליך ההשמה של צופן מבוסס על איתור בפינצטה של בוגרי אוניברסיטאות ותהליך הרכבת הקורסים נבנה על פי דרישות השוק באותו הזמן או לפי בקשות ספציפיות של החברות הטכנולוגיות.

לדברי סמדר נהב, מנכ"לית צופן, "אנחנו שמחים לסייע במימוש פוטנציאל ההון האנושי האיכותי בחברה הערבית. המהנדסים הערבים הם כוח אדם הכרחי לתעשיית ההיי-טק הישראלית על מנת שזו תמשיך לגדול. בנוסף, ההיי-טק הינו המנוף הכלכלי והתעסוקתי לחברה הערבית בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים