תוכן שיווקי

מיקרוסופט הכריזה על Prodware כשותף ה-ISV Dynamics לשנת 2012 – שותף פיתוח הפתרונות המצטיין של מיקרוסופט

26/07/2012 15:33

חברת מיקרוסופט הכריזה בשבוע שעבר בכנס השותפים העולמי Microsoft Worldwide Partner Conference 2012 בטורונטו על זכייתה של חברת Prodware בפרס היוקרתי של Microsoft Dynamics ISV of the year לשנת 2012 בזכות חברת הבת שלה FocusLive אשר מפתחת פתרונות למגזרים ותעשיות שונות (Verticals) המבוססים על פלטפורמת Dynamics CRM. הפרס הושג כתוצאה מהוכחת ההצלחה העסקית יוצאת הדופן של FocusLive על ידי אופטימיזציה של השימוש ב-Microsoft Dynamics על מנת לספק פתרונות חדשניים אשר עלו על  ציפיות הלקוחות ושיפור יעדיהם העיסקיים.

בבחירת הזוכים בפרס זה מקרב כלל השותפים המוסמכים של פתרונות Microsoft Dynamics נלקחו בחשבון מספר קריטריונים מרכזיים, הכוללים נתוני מכירות יוצאי דופן, מומחיות טכנולוגית מעמיקה במוצרי ושירותי Microsoft Dynamics ומשוב מעובדי Microsoft. בנוסף, נבחרו הזוכים בפרס בשל מסירותם לספק פתרונות העונים על צורכי הלקוחות השונים.

"בכל שנה, זוהי זכות עבורנו להכיר את התרומה החדשנית והייחודית שנעשית על ידי ארגונים בתוך קהילת השותפים המגוונת שלנו של Dynamics Microsoft", ציין דאג קנדי, סמנכ"ל השותפים של מוצרי ה-Dynamics במיקרוסופט. הוא הוסיף וציין: "Prodware הינה המובילה בקהילת השותפים שלנו וזאת בשל הערך הרב שהיא מספקת באמצעות הפתרונות שלה ובד בבד תוך הצגת רמה הגבוהה מאוד של השירות ללקוחות. אנו גאים לברך את Prodware בהיותה השותפה הבכירה של השנה של חטיבת ה Dynamics".

מיקי איטין, מנכ"ל FocusLive (חברת מוצרי ה-Dynamics של Prodware): "אנו שמחים וגאים לקבל את הפרס כאות הערכה והכרה במצויינות המוצרים ותרומתם ליעדים העסקיים של  לקוחותינו. פרס זה התקבל הרבה בזכות העבודה המשותפת שלנו עם מיקרוסופט לאורך השנים וקידום הסמכת כל המוצרים שלנו לרמה הסמכה של CFMD (ר"ת Certified For Microsoft Dynamics). אנו נמשיך לקדם ולהוביל בחדשנות הטכנולוגיות סביב פלטפורמת ה-Dynamics בדגש על יישומים בענן מיקרוסופט (Azure) ו-CRM Online עם תמיכה ביישומי Dynamics במכשירים ניידים מסוגים שונים".

FocusLive הוקמה בשנת 2010 כחברת בת של חברת Prodware ופועלת כשותפה של מיקרוסופט ו-ISV (ר"ת Independent Software Vendor) אשר מפתחת פתרונות למגזרים ותעשיות שונות (Verticals) המבוססים על פלטפורמת Dynamics CRM אשר מטרתם היא התאמה של פתרון ה-Dynamics CRM לדרישות הספציפיות של מגזרי אלו וקיצור משך זמן היישום ה Time to market עבור הלקוחות. בנוסף FocusLive מפתחת תוספים (Add-ons) המשלימים את מערכת ה-Dynamics CRM ומגבירים את הפרודקטיביות.

FocusLive מספקת פתרונות למגזר השירותים כגון מערכת לניהול פרוייקטים, מעקב דיווחי שעות, הוצאות וכד' (PSA), מערכת לניהול מוקדי שירות ותמיכה (Service Desk), מערכת לניהול משאבי אנוש (HR) כולל מודול גיוס והשמה, מערכת CRM לקמעונאות עם התקמדות בניהול מועדוני לקוחות ,פתרונות לניהול אירועים כולל רישום ,גביה, מכירת כרטיסים, מעקב, פתרונות לניהול השיווק בניית תוכנית עבודה שיווקית, מנועי הפצה ומעקב אחר ערוצי הפצה כגון דואר אלקטרוני, SMS, דפי נחיתה וכד'. ובנוסף לכך החברה מספקת רכיבי Add-ons רבים המייעלים את עבודת השיווק השירות והמכירות כגון חיבור Social Networks כגון Facebook, LinkedIn וכיוב', קישוריות לשירותי מיפוי של Google ו-Bing, תזכורות, התראות ועוד.

אירועים קרובים