דיווחים: אפל ניהלה מגעים לרכישת חלק מטוויטר

על פי מקורות יודעי דבר, החברות ניהלו את המגעים לפני כשנה, אולם כרגע הם לא מתנהלים ● לא ברור באיזה דרג הם נוהלו ואפל או טוויטר לא מסרו מידע על כך ● בדרך כלל, אפל לא נוהגת לרכוש נתח מסוים מחברה אלא רוכשת טכנולוגיות מסוימות או חברות סטארט-אפ קטנות ולא ידועות

אפל (Apple) ניהלה בחודשים האחרונים מגעים עם טוויטר (Twitter) לגבי האפשרות שהיא תקנה חלק ממנה תמורת מאות מיליוני דולרים – כך עולה מידיעה שפורסמה בסוף השבוע בניו-יורק טיימס (New York Times). הידיעה נסמכת על מקורות שתודרכו בנושא. בידיעה אחרת, שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על מקור יודע דבר, צוין שהמגעים נוהלו לפני כשנה.

על פי המקורות, לא ברור באיזה דרג נוהלו המגעים, אם בכלל, אולם כרגע הם לא מתנהלים.

לא ניתן היה לקבל תגובה למידע מאפל או מטוויטר.

בדרך כלל, אפל לא נוהגת לרכוש נתח מסוים מחברה אלא רוכשת טכנולוגיות מסוימות או חברות סטארט-אפ קטנות ולא ידועות. מנהלי טוויטר ציינו לא מכבר מצידם, במספר הזדמנויות, שהם לא ממהרים לגייס מימון נוסף בשוק הפרטי או הציבורי, מאחר שעומדים לרשות החברה די והותר מזומנים.

השירות של טוויטר כבר משולב במוצרי אפל, ולקוחות החברה יכולים לצייץ ישירות ממכשירי ה-iPhone, מחשבי ה-iPad ומחשבי ה-Mac שלהם.

מספר המנויים לטוויטר עומד על כ-140 מיליון ומדי יום מופצות בה כ-400 מיליון הודעות. הרשת החברתית הינה מועמדת משמעותית להנפקה אחרי פייסבוק (Facebook), שעשתה זאת לפני מספר חודשים. באחרונה תגברה החברה את המאמצים שלה להפקת רווחים מהפעילות ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים