טוויטר הושבת עקב תקלה – בפעם השנייה בתוך מספר שבועות

משתמשים שניסו להתחבר לשירות בסוף השבוע קיבלו הודעת שגיאה שחסרו בה פרטים חשובים ● מהחברה נמסר, כי אנשיה אמנם היו רוצים לשייך את התקלה לאולימפיאדה, אולם מדובר בתקלה בתשתית שלה

טוויטר (Twitter) הושבת בסוף השבוע למשך כשעתיים עקב תקלה במרכז הנתונים. הייתה זו התקלה הנרחבת השנייה בשירות תוך פרק זמן של כחמישה שבועות – דבר שעשוי לפגוע פגיעה נוספת במוניטין האמינות של טוויטר.

משתמשים שניסו להתחבר לשירות ביום ה' קיבלו הודעת שגיאה שחסרו בה פרטים חשובים: Twitter is currently down for. We expect to be back in"". זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים שהשירות הושבת למספר שעות. הפעם הקודמת הייתה ב- 21 ביוני, אז ייחסו אנשי טוויטר את התקלה לבאג במערכת.

מאזן רוואשדש, סגן נשיא להנדסה בטוויטר, כתב בהודעה שפרסם בבלוג של החברה, כי "הייתי שמח לומר שהתקלה נגרמה בגלל האולימפיאדה או אפילו עקב באג כלשהו, אך לצערי, היא נבעה מבעיה בתשתיות שלנו. אנחנו משקיעים סכומים נכבדים בתשתית, כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד".

חברת טוויטר, שמשרתת כ-140 מיליון מנויים ומופתים בה כ-400 מיליון ציוצים מדי יום, על פי הודעה של מנכ"ל החברה, דיק קוסטולו, שפורסמה בחודש שעבר, היא מועמדת משמעותית להנפקה אחרי פייסבוק (Facebook). באחרונה תוגברו המאמצים הנעשים בחברה להפקת רווחים מהפעילות ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים