תוכן שיווקי

יואב לודמר, SMBIT: "האינטרנט הפך למשאב אסטרטגי במערכת החינוך"

לקראת פתיחת שנת הלימודים, חברת התקשוב SMBIT, בשיתוף חברת Radware, מספקת לבתי הספר בישראל חיבור אינטרנט ברוחב פס עצום של מאות מגה ביט, במחיר מספר חיבור ADSL

29/07/2012 14:29

אם אתם הורים לילדים בגיל בית ספר, אולי שמתם לב כי משהוא טוב קורה במערכת החינוך בישראל. מזה מספר שנים משקיע משרד החינוך משאבים בקידום נושא תקשוב בתי הספר, תלמידים הלומדים בעזרת מחשבים נישאים או טבלטים וצורכים חומרי לימוד מרשת האינטרנט הינם חזיון נפוץ, שימוש במגוון מקורות מידע , עבודה מול יישומי WEB ואף ספרים דיגיטליים הם חלק מהיום יום. חיבור האינטרנט הפך להיות משאב אסטרטגי לכל מנהלת ומנהל. על מנת לאפשר כל זאת, בית הספר צריך בין היתר, חיבור אינטרנט יציב ולא יקר, היכול לספק רוחב פס גבוה למספר רב של משתמשים בו זמנית ולאפשר פעילות מתוקשבת סדירה.

בתי הספר דומה לארגון Enterprise מבחינת מספר המשתמשים, בד"כ בין 450 ליותר מ-1000 תלמידים ומורים, אך עם תקציב IT של עסק קטן. אספקת חיבור אינטרנט ברוחב פס גבוה, יציב ולא יקר הינה משימה לא פשוטה עבור מנהלי המחשוב. הפתרונות המסורתיים העומדים לרשות בתי הספר הינם הזמנת קווי ADSL\VDSL או קווים פרטיים יקרים מאוד, שני הפתרונות לא מספקים את צורכי רוחב הפס.

חברת התקשוב SMBIT, המתמחה בפתרונות רוחב פס בטכנולוגיות: Link aggregation and Load Balancing, רשתות אלחוטיות – WIFI, מהדור החדש ותשתיות ענן, מציעה פתרון מתקדם לבעיית רוחב הפס: שימוש בטכנולוגיית איחוד קווים, ליצירת חיבור אינטרנט רחב ומהיר במחיר נמוך משמעותית מכל חלופה. שימוש בטכנולוגית איחוד קווים מבטיחה כי כשל בקו תשתית או ספק אינטרנט, לא ישבית את כל החיבור, שיעורים מתוקשבים בבית הספר, עליהם עמלו מורים ותלמידים, בגרויות און-ליין ועוד, ניתן לקיים ללא חשש מנפילת החיבור.

איחוד קווים, Link aggregation, מאפשר לבית הספר להתשמש במספר חיבורי ADSL, VDSL וכבלים במגוון רוחבי פס, על מנת ליצור חיבורי אינטרנט של מאות מגה ביט. בית הספר נהנה לא רק מרוחב פס גבוה, אלא גם מיתירות הנובעת משימוש במספר ספקי תשתית ו-ISP, בו זמנית. תשתית SMBIT מאפשרת בנוסף לאינטרנט יציב, גם שרותי IP נוספים כדוגמת: טלפוניה מתקדמת ושרותי ניטור וידאו, על אותה מערכת, כך יכול בית הספר לחסוך בהוצאות התקשורת ולקבל פתרון אחיד, יציב ומנוהל. החיסכון משלם את השרות. על מנת לאפשר את החיבור ה-Link aggregation דרוש נתב מיוחד היודע לבצע איחוד קווים, איזון עומסים ויכולת לספק רוחב פס פנימי אמיתי של מאות מגה ביט.

רועי זיספל, נשיא ומנכ"ל חברת Radware, הסכים לתרום לקהילת בתי הספר בישראל את נתבי ה-LinkProof AS2 הוותיקים, סוסי עבודה רצינים עם רוחב פס של 500 מגה ביט, כתרומה לקהילת בתי הספר בישראל, בעלות סמלית. חברת Radware והעומד בראשה רואים את נושא החינוך כאחד מעמודי התווח של החברה בישראל, וכמנוף להמשך צמיחתה של המדינה.

תודות לתרומת חברת Radware יצרה SMBIT, שרות ייחודי במסגרתו מקבל בית ספר שרות אינטרנט מנוהל, המבוסס על נתב LinkProof המאפשר לבית ספר ליהנות מרוחבי פס עצומים, במחיר שלא פורץ את מסגרת התקציב. חברת Radware תספק באמצעות חברת SMBIT שרות ואחריות למשך 4 שנים.

פרטים נוספים ניתן לקבל בכתובת הדוא"ל הבאה.

אירועים קרובים