תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כנס Learn. Innovate. Lead ייערך ב-13-16 באוגוסט בחיפה, תל אביב וירושלים

29/07/2012 15:05

"בישראל יש יותר חברות סטארט-אפ לנפש מאשר בכל מדינה אחרת בעולם – ובהרבה. היא מובילה את העולם בהוצאות על מחקר ופיתוח אזרחי לנפש. היא מדורגת שנייה לאחר ארה"ב במונחי מספר החברות הרשמות בנאסד"ק. ישראל, עם אוכלוסיה של שבעה מיליון אנשים, מושכת את אותו היקף הון סיכון כמו צרפת וגרמניה גם יחד…" דיוויד ברוקס , ניו יורק טיימס

ישראל הינה מעצמת טכנולוגיה – מוקד לחדשנות טכנולוגית ויזמות. למרות זאת, תדמיתה נותרת שלילית והיא מצטיירת כמדינה מיושנת ומלאת מלחמות. תדמית זו שונה בתכלית מישראל המוכרת לנו כישראלים. אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר הידע מסוג זה, היא לחשוף בפני כמה שיותר אנשים את המציאות כפי שהיא. אנו קבוצה של 21 סטודנטים מהטכניון ומאוניברסיטת חיפה אשר שמנו לעצמנו למטרה לשנות את המצב: מהפכה הסברתית דרך עולם הטכנולוגיה! מטרתינו היא להעמיק את התודעה כי ישראל הינה קרקע פורייה למיזמים פורצי דרך, ולא לקרבות וסכסוכים.

במסגרת תוכנית Stand With Us Fellowship, החלטנו לקיים את LIL (ר"ת Learn. Innovate. Lead) – כנס בן 4 ימים, שמטרתו העיקרית היא לייצר חשיפה מקסימאלית בעולם – לחדשנות הישראלית בעולם הטכנולוגיה והמדע ולייצר הזדמנות לשיתופי פעולה עתידיים. כנס זה מעניק למשתתפים: עשרות יזמים צעירים מכל העולם, הזדמנות חד פעמית לללמוד הכל על עולם הסטארטפ והיזמות: הרצאות מפי בכירי עולם היזמות הישראלי, סיורים במרכזי טכנולוגיה ובחברות סטארטאפ מובילות וסדנאות מעשיות הנותנות כלים להמשך עשייה עצמאית.
הכנס יתקיים ב-13-16 באוגוסט ויערך בחיפה, תל אביב וירושלים.

הצעירים שהתקבלו לכנס מדברים כולם שפה אחת: טכנולוגיה. בכנס משתתפים צעירים המגיעים מרקעים שונים, ביניהם מוסלמים מאזרייבג'ן וטורקיה וסטודנטים מהמזרח, מאירופה ומארצות הברית. במסגרת החוויה החד פעמית, יבקרו הסטודנטים בסטארט-אפים מובילים כגון Gift project ו-Better place ויזכו להרצאות מפי בכירי היזמים הישראלים כגון יוסי ורדי ויזהר שי.

Stand With Us Fellowship היא תוכנית מנהיגות בדיפלומטיה ציבורית הפועלת בקמפוסים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם משרד החוץ והתאחדות הסטודנטים בישראל ומכשירה בכל שנה 150 סטודנטים ישראלים מובילים להיות שגרירים לא רשמיים של ישראל. התוכנית היא תוכנית הדגל של ארגון Stand With Us, ארגון ההסברה החינוכי הפועל לחיזוק מעמד ישראל על-ידי קיום של תוכניות מנהיגות לסטודנטים, הכשרות, הרצאות, כנסים והפצה של חומרים כתובים ואינטרנטיים. ל-Stand With Us 12 משרדים בלוס אנג'לס, ירושלים, לונדון ומקומות נוספים ברחבי העולם.

"היכולת לחולל חדשנות היא משאב נדיר ביותר, ויש לו ביקוש רב. משלחות ממדינות אחרות מבקרות בישראל תכופות כדי לגלות את הסוד שיאפשר הקמת חברות סטארט-אפ רבות יותר. לעומת מדינות רבות שהקימו בהצלחה חברות גדולות, רק שתיים- ארצות הברית וישראל – יצרו גם סביבה אקולוגית של חברות סטארט-אפ בהיקף ובמגוון המציבים אותן בחזית החיפוש אחר חדשנות"... מתוך "מדינת הסטארט- אפ", ספרם של דן סינור ושאול זינגר

אתר הפרויקט
דף הפייסבוק של הפרויקט
פרטי קשר ותיאום סיקור תקשורתי נוסף: רנן הרמתי, 050-4008983

אירועים קרובים