תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | פוני ארביב, מטריקס: "יש לנו את סל הפתרונות הרחב ביותר הקיים בשוק בכל תחומי ה-IT בסביבות לגאסי וסביבות חדשות"

29/07/2012 15:12

לאחר שנים רבות של התמקדות בייצוג ענקיות התוכנה הבינלאומיות, אשר דורגו על ידי חברות המחקר כמובילות בתחומן, מוסיפה חטיבת המוצרים של מטריקס לפורטפוליו המוצרים שלה פתרונות של חברות סטארט-אפ בשלות, היוצרים תמהיל פתרונות רחב ועדכני לאתגרי ה-IT בשוק של היום. פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה, מספר על החטיבה שממשיכה לשים את השירות ללקוח בראש.

בשנותיה הראשונות של חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס ידעו לזהות את יצרניות התוכנה שעומדות רגע לפני הפריצה, ולחתום איתן על קבלת הנציגות בישראל. די אם נזכיר שמות כמו: PeopleSoft, BMC Software, Business Objects, Red Hat, Compuware ורבות אחרות – על מנת להבין שמטריקס ידעה להמר על מוצרים נכונים שהפכו לסטנדרט דה פקטו בארגונים הגדולים במשק.

בשנה וחצי האחרונות החלו בחטיבת מוצרי התוכנה מהלך של איתור טכנולוגיות של חברות טכנולוגיה ישראליות ובינלאומיות צעירות, עם מוצרים בשלים ופוטנציאל לפריצה. במהלך זה חושפת חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס באופן סדיר טכנולוגיות חדשניות שעברו בדיקות על ידי המקצוענים בתחום במטריקס, ע"מ לספק ללקוחותינו פתרונות עדכניים  שיאפשרו ייעול ושימור היתרון התחרותי.

"יש לנו כיום את סל הפתרונות הרחב ביותר הקיים בשוק בכל תחומי ה- IT בסביבות לגאסי וסביבות חדשות, החל בסביבות הפיתוח ועד יישומים ניהוליים", מספר פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "אנו מספקים כיום פתרונות מובילים בתחומים כגון: מחזור החיים של הפיתוח, פתרונות קוד פתוח, פתרונות מיינפריים תפעוליים, שירותים עסקיים, ITIL  וניהול ייצור, ניהול פלט, אבטחת מידע וסייבר, פתרונות OEM, פתרונות בענן, פתרונות למובייל, פתרונות לערוצים, ניהול ידע , תוכנית ייחודית לסטרט-אפים ועוד".

"אנו גאים להציע כיום תמהיל של מוצרים הכולל פתרונות בתחומים חמים ומבוקשים שזיהינו כבעלי פוטנציאל גידול. כך לדוגמא  אנו מייצגים שמות של חברות צעירות כמו: קומיטרי, קריפטזון, RTI, Brillix, Gigamon, גיזמוקס, אקרוניס ועוד. כל אחד מהם מייצג פתרון שמעניין את הלקוחות שלנו ומוצע לארגונים הגדולים ביותר במשק הישראלי. השילוב של מוצר של חברה צעירה עם הביטחון שנותנת מטריקס, מוריד חסמים בפני הלקוחות ויוצר מצב WIN-WIN, הן ללקוח והן ליצרנית הטכנולוגיה", מוסיף ארביב.

"חברות רבות בישראל עוסקות בתחום ההפצה וייצוג המוצרים, אך על מנת להצליח צריך משהו נוסף. צריך לדעת כיצד לספק תמיכה ושירות בסטנדרטים גבוהים ולנהל יחסים ברמות הגבוהות ביותר ולאורך זמן עם הספקים. הלקוחות מרוצים מהשילוב של הניסיון העולמי שמגיע מיצרני תוכנה המיישמים פתרונות בחברות גדולות באירופה ובארה"ב יחד עם יישום ותמיכה מקומיים בתקציבים מקומיים. ארגונים חייבים לדעת שכאשר הם רוכשים פתרון תוכנה ארגוני, תהיה להם תמיד כתובת מקצועית ויציבה לפנות אליה בכל שאלה ובקשה. הקשר הישיר שלנו לדרגים הגבוהים ביותר בכל חברה אותה אנו מייצגים מורידים את הדאגות מפני בעיות טכניות. ולבסוף, הצוות שעובד בחטיבת מוצרי התוכנה הוא צוות ותיק ומנוסה שעובד בחברה לאורך שנים. ארגונים אוהבים לעבוד מול גוף עם יציבות תעסוקתית שבו  יש היכרות של צרכיהם וכן היכרות אישית קרובה בין אנשים, כפי שהדבר בא לידי ביטוי אצלנו. קשר זה עוזר מאוד לרמת הביטחון של הלקוח ומסייע בבניית יחסי עבודה מצוינים לטווח רחוק".

אירועים קרובים