בפעם הראשונה: מספר המנויים על המהדורה הדיגיטלית של הפייננשל טיימס עבר את העיתון המודפס

נתונים שמפרסם העיתון הכלכלי הוותיק מעידים על כך שמתגבר המעבר של הקוראים מהעיתונות המודפסת לרשת ● מספר המנויים על המהדורה המקוונת של הפייננשל טיימס עומד כיום על 300 אלף לעומת 299 אלף שעדיין מקבלים לביתם מדי יום את מהדורת הפרינט ● כתוצאה מכך, ההכנסות של הקבוצה ממכירות המהדורה המקוונת עלו בשיעור ניכר ומהוות כיום מחצית מכלל הכנסותיה ● כמו כן, 25% מתעבורת הקוראים של העיתון מתבצעת דרך הסלולר

אינדיקציה נוספת לכך שהרשת הולכת וגוברת על העיתונות המודפסת: העיתון הכלכלי הוותיק פייננשל טיימס (Financial Times) הודיע, כי בראשונה, מספר מנויי המהדורה המקוונת שלו עבר את אלה המנויים על העיתון המודפס. על פי העיתון, שיעור החתומים עליו ברשת גדל ב-31% ועומד כעת על 300 אלף איש לעומת 299 אלף שמקבלים לביתם את מהדורת הדפוס. בעלי המניות של העיתון הביעו שביעות רצון מהמהפך.

נתון בולט נוסף מצביע על כך ש-25% מתעבורת הקוראים של העיתון מתבצעת דרך המכשירים הסלולריים – דבר שלא מעט מו"לים "מסמנים" אותו.

כתוצאה ממגמת מעבר הקוראים מהפרינט לרשת גדלו ההכנסות של הקבוצה מהמהדורות הקיברנטיות והן מהוות כיום מחצית מכלל הכנסותיה. ככלל, המכירות של הפייננשל טיימס עמדו במחצית הראשונה של השנה על 339 מיליון דולרים בהשוואה ל-203 מיליון בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

הפייננשל טיימס נחשב לאחד העיתונים המובילים בעולם ויש לו 2.1 מיליון קוראים ביום. למרות זאת, מצבה של הקבוצה מוסיף להיות בעייתי מבחינת מספר המנויים בתשלום – על המהדורה הדיגיטלית ועל העיתון המודפס כאחד, שכן זה מגיע ל-599 אלף וגדל רק ב-2% לעומת השנה שעברה.

עלות מנוי על הפייננשל טיימס מגיעה ל-5.19 ליש"ט לשבוע, כאשר ניתן להירשם באופן חד פעמי ולקבל את המידע חודש חינם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    אבל כתוצאה ממגמת מעבר הקוראים מהפרינט לרשת גדלו ההכנסות של הקבוצה מהמהדורות הקיברנטיות והן מהוות כיום מחצית מכלל הכנסותיה. ככלל, המכירות של הפייננשל טיימס עמדו במחצית הראשונה של השנה. בלה.

אירועים קרובים