אפל מוסיפה להיאבק באמזון על הזכויות בשם App Store

החברה דורשת כעת שאמזון תשלח מנהל בכיר שיעיד מדוע הסירה החברה את המילים "For Android" משמה של חנות היישומים ● במסמכים שהגישה לבית המשפט טוענת אפל, כי "הזימון נעשה משום שאמזון סירבה לספק מידע שקשור ישירות לטיעונים שעלו במשפט", ובמיוחד סירבה "לספק מסמכים ומידע שקשורים לנושא של הטעיית הצרכנים"

מכרה זהב למפתחים - App Store

במסגרת המאבק המתמשך על הזכויות בשם App Store, דורשת כעת אפל (Apple) שאמזון (Amazon) תשלח מנהל בכיר שיעיד מדוע הסירה החברה את המילים "For Android" משמה של חנות היישומים.

במסמכים שהגישה לבית המשפט טוענת אפל, כי "הזימון נעשה משום שאמזון סירבה לספק מידע שקשור ישירות לטיעונים שעלו במשפט", ובמיוחד סירבה "לספק מסמכים ומידע שקשורים לנושא של הטעיית הצרכנים".

כדי למנוע מחברות דוגמת מיקרוסופט (Microsoft) ואמזון את האפשרות לעשות שימוש בשם App Store הגישה אפל ב-2008 בקשה לרשם הפטנטים והסימנים המסחריים בארצות הברית לרשום את השם App Store כסימן מסחרי שלה. בינואר 2010 פרסם הרשם הודעה שעל פיה כל מי שיש לו התנגדות לרישום מוזמן להגיש את השגותיו. בעקבות ההשגות של מיקרוסופט החל מאבק משפטי בינה לבין אפל.

כשהשיקה אמזון את חנות App Store הגישה אפל תביעה גם נגדה, בדרישה לאסור עליה לעשות שימוש בשם. אמזון, מצידה, הגישה תביעה נגדית בדרישה לדחות את התביעה של אפל ולפסוק לטובתה. מאז מתנהל המאבק בין החברות בין כותלי בית המשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים