ג'ף בזוס מאמזון תרם 2.5 מיליון דולרים לקמפיין למען נישואים של בני זוג מאותו המין

מנכ"ל ומייסד החברה הצטרף למערכה למען נישואים גאים במדינת וושינגטון ושהוא "מאוד תומך בנושא" ● התרומה של בני הזוג בזוס גויסה על ידי עובדת לשעבר באמזון שעוסקת כיום בהתנדבות בגיוס כספים לארגון שמנהל קמפיין לטובת החוק, לקראת משאל עם שייערך בנובמבר

ענקית אינטרנט נוספת – אמזון (Amazon) – מצטרפת למערכה המתנהלת במדינת וושינגטון לאישור נישואים של בני זוג מאותו המין. התרומה עליה הכריז המנכ"ל והמייסד של החברה, ג'ף בזוס, בסכום של 2.5 מיליון דולרים, לא מותירה מקום לספק באשר לעמדה של ענקית הסחר האלקטרוני בסוגיה. על פי סוכנות הידיעות AP, מדובר בתרומה הגדולה ביותר שהוכרזה עד כה לקמפיין לאישור נישואים של בני זוג מאותו מין, שנמצא בעיצומו.

בזוס הכריז על התרומה בסוף השבוע וציין שהוא מעניק אותה ביחד עם רעייתו, מק'קנזי, לארגון Washington United for Marriage, שמנהל את הקמפיין. דובר אמזון, דרו הרדנר, מסר ש-"ג'ף ומק'קנזי תומכים מאוד בנושא".

מבחינה טכנית, מדינת וושינגטון אישרה נישואים בין בני זוג מאותו המין כבר בפברואר, כאשר המושל, כריס גרגור, חתם על הצעת החוק בנושא. אולם, לאחר שהמתנגדים לנישואים גאים אספו 240 אלף חתימות נגד החוק הושעה זה והוכרז על משאל עם שייערך בנושא בנובמבר.

התרומה של בני הזוג בזוס גויסה על ידי עובדת לשעבר באמזון שעוסקת כיום בהתנדבות בגיוס כספים לארגון Washington United for Marriage. בזוס עצמו הביע תמיכה בהצעת החוק כשהמושל גרגור חתם עליה בפברואר, אך עד כה לא פורסמה התרומה שלו בציבור.

גם חברת המשחקים Electronic Arts התגייסה למערכה למען הכרה בנישואים גאים. בתחילת החודש הודיעה החברה על הצטרפותה לקואליציה של עסקים אמריקניים שמתנגדים לחקיקת חוק פדראלי שמגדיר נישואים כאיחוד בין גבר לאישה. בין החברות הנוספות שתומכות בקואליציה זו נמנות אפל (Apple), סיסקו (Cisco), פייסבוק (Facebook), גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) ויאהו! (!Yahoo). מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, ומייסד החברה, ביל גייטס, תרמו בחודש שעבר סכום של 100 אלף דולרים כל אחד לתמיכה בחוק שעליו חתם המושל גרגור.

נישואים של בני זוג מאותו מין מותרים כיום בשש מדינות בארצות הברית – ניו-יורק, קונטיקט, איווה, מסצ'וסטס, ניו-המפשייר ו-ורמונט – וכן במחוז קולומביה, בו נמצאת העיר וושינגטון. במרילנד ובמיין המצב דומה לזה של מדינת וושינגטון, שכאמור, בה יחליטו בסוגיה המצביעים במשאל העם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים