תוכן שיווקי

ServiceWise, החברה הישראלית הראשונה שהוסמכה למערכות אוטומציית השיווק של המובילה הבינלאומית: Marketo

את ההסמכה ל-Certified Business Consultant עבר בשם סרוויס וויז מנהל קו שירותי השיווק של החברה, עידן כרמלי

30/07/2012 14:43

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, הודיעה היום כי הינה החברה הישראלית הראשונה אשר הוסמכה למערכות אוטומציית השיווק של המובילה הבינלאומית Marketo, כיועצת למערכות אוטומציית השיווק, פרי פיתוחה. יועציה המוסמכים של Marketo נדרשים לרכוש מיומנויות שיובילו להצלחה מקצועית וארגונית כדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם ערך מוסף, עם יכולת לספק לארגון כלים לצמיחה לעומק ולרוחב. כך, מסבירים ב-Marketo ניתן יהיה להבטיח ללקוח גרסאות מעודכנות של פתרונות ספציפיים.

ServiceWise, אשר חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם Marketo הבינלאומית, כחלק מהליך כניסתה לתחום שירותי יישום, הטמעה וייעוץ למערכות אוטומציית שיווק מקוון (Marketing Automation), מציעה היום ללקוחותיה שירותי יעוץ ויישום לפתרונות החברה, לרבות מערכת Marketo Lead Generation. מערכת זו מאפשרת ניהול מלא של ה"לידים" מרגע יצירתם, באופן המבטיח כי אותם "לידים" שבסופו של דבר יגיעו לידי צוותי המכירות יהיו אלה הבשלים והמוכנים ביותר להמשך תהליך המכירה וכנגזרת מכך יושפע לטובה התהליך כולו.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: "על-פי נתוני גרטנר שהתפרסמו לאחרונה, תחום הפתרונות ממשפחת Marketing Automation ו-Revenue Performance Management, הינו התחום הצומח ביותר בשוק ה-CRM. השילוב של יועצים מוסמכים, לצד ניסיון רב בהטמעת CRM, כמו גם שיתופי פעולה אסטרטגיים של ספקי פתרונות חדשניים דוגמת: Marketo ו-Insightera, מציבים את החברה בעמדת השירות הטובה ביותר לחברות ישראליות המבקשות ליישם פתרונות מתקדמים מסוג זה".

אירועים קרובים