תוכן שיווקי

לקראת אירוע | GIV הוכתרה כ-"שותף השנה" של חברת INFOR הבינלאומית

חברת GIV Solutions, המייצגת ומיישמת את INFOR EAM בישראל, זכתה להכרה והערכה בינלאומית במהלך כנס השותפים העסקיים השנתי של INFOR בפראג באמצע חודש יוני

30/07/2012 14:57

חברת INFOR הגלובלית, יצרנית המערכת המובילה INFOR EAM, ערכה כנס שותפים עסקיים EMEA בפראג. במהלך הכנס נקרא בהפתעה מאיר גבעון, מנכ"ל GIV, לבמה במעמד ההנהלה הבכירה העולמית של INFOR. גבעון התבשר על הבחירה ב-GIV כשותף השנה של INFOR, תוך הענקת מגן הערכה. במסגרת זו נתבקש מאיר לתת סקירה לנציגים ולשותפים הרבים על ה-"סודות להצלחה" בפעילותה של החברה בישראל.

הבחירה ב-GIV נומקה על הישגים מהותיים במספר תחומים: הצטרפות של עשרה ארגונים גדולים ותאגידים חדשים בשתי שנות העסקים האחרונות של INFOR שהחליטו ובחרו ב-GIV עם INFOR EAM, פיתוח של ורטיקל ייחודי על גבי INFOR EAM – BMS (מערכת מתמחה לניהול גשרים ומבני דרך) ו-RMS (מערכת מתמחה לניהול תפעול ואחזקת כבישים) ובעיקר בשל הצלחתה ליישם בהצלחה מלאה, תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים מאוד וביעדי העלות ולשביעות רצון המלאה של לקוחותיה את המערכת INFOR EAM, למרות המורכבות הרבה בהטמעת מערכות טכנו-לוגיסטיות, ובשוק תחרותי מאוד.

מאיר גבעון: "GIV המביאה נסיון ומומחיות עמוקים בתחומי פעילותה, העמידה באופן מוצלח פתרונות מוכחים מבוססי INFOR EAM בתחומי התחבורה, אנרגיה, מים, רשויות מקומיות, התייעלות אנרגטית ועוד. GIV זכתה להכרה והערכה בינלאומיים על הפתרונות המתקדמים ועל התוצאות המוצלחות בעקבות מתודולוגיות ניהול הפרויקטים, היישום, ההטמעה וניהול השינוי שהיא מיישמת. ההכרה בפעילות המואצת והמוצלחת של מערכות ה-INFOR EAM בישראל שהחלה לפני כ-3 שנים בלבד, לעומת גופים הפועלים עשרות שנים בחו"ל, הינה כבוד גדול לישראל ול-GIV בפרט. הצוות המקצועי הנהדר שלנו שותף כולו להצלחה ולהישג של GIV".

אירועים קרובים