תוכן שיווקי

Bodystreet – שיטת האימון המהפכנית באמצעות גירוי שרירים חשמלי (EMS) מגיעה לארץ

השיטה מאפשרת להשיג תוצאות יוצאות דופן בעבודה על כלל שרירי הגוף במקביל - וכל זאת באימונים שבועיים קצרים במיוחד בני 20 דקות בלבד

30/07/2012 15:14

Bodystreet, סטודיו ראשון מסוגו בארץ לאימון בשיטת ה-EMS, החל לפעול בתקופה האחרונה בנמל תל אביב. השיטה החדשנית, אשר פותחה במקור עבור סוכנות החלל האמריקאית ויושמה בהצלחה במשך עשרות שנים במסגרת רפואת הספורט, עושה שימוש בגרוי חשמלי של השרירים במהלך אימון אישי ובכך מאפשרת להשיג תוצאות יוצאות דופן בעבודה על כלל שרירי הגוף במקביל – וכל זאת באימונים שבועיים קצרים במיוחד בני 20 דקות בלבד. יתרון פורץ דרך זה הפך את השיטה לאחד הטרנדים הלוהטים באירופה בתחום עיצוב הגוף עבור החיים בקצב האורבני.

שיטת ה-Electric Muscle Stimulation פותחה לראשונה בנאס"א, עבור האסטרונאוטים שנזקקו להתערבות חיצונית לבניית והפעלת השרירים והגוף מפאת חוסר כוח הכבידה. לאחר שהתגלתה יעילותה יושמה השיטה בהצלחה גם בתחום רפואת הספורט לטיפול בפציעות ספורט שונות, שיקום השריר לאחר ניתוח, בעיות כאב ועוד. בשנים האחרונות החלה השיטה להיות מיושמת מסחרית בגרמניה, שם זכתה להצלחה עצומה. בימים אלו עושה השיטה את צעדיה הראשונים בשאר העולם, ובין היתר בישראל.

במוקד השיטה עומדת הגברה ממוקדת וחיצונית של הגירויים החשמליים הנגרמים באופן טבעי על ידי מערכת העצבים המרכזית, ומובילה להתכווצות אפקטיבית של השרירים, לחיטוב, בניה ומיצוק. האימון מתבצע בסטודיו, בחליפה מיוחדת המשמשת להעצמת הגרויים החשמליים ובליווי מאמן אישי שהוכשר במיוחד, המדריך באופן צמוד את המתאמן ומפקח על האימון באמצעות מערכת אלקטרונית ייחודית.

במהלך אימון Bodystreet, על ידי הפעלה מסונכרנת בעצימות גבוהה של כל מערכות השרירים בגוף (בניגוד לאימון קונבנציונלי בו מופעלת רק קבוצת שרירים אחת בו זמנית) נהנים המתאמנים מאימון גוף מלא ואפקטיבי בפרק זמן קצר של 20 דק' בלבד. שילוב הגרוי החשמלי לשרירים בפעילות הגופנית מאפשר לאימון להתבצע ללא הלחץ והעומסים על המפרקים והשלד, ללא פציעות הספורט האופייניות לאימונים בחדר הכושר ותוך האצה של קצב חילוף החומרים.

שיטה חדשנית אשר פותחה במקור עבור סוכנות החלל האמריקאית ויושמה בהצלחה במשך עשרות שנים במסגרת רפואת הספורט. Bodystreet

יתרונות השיטה, ובראשם אפקטיביות גבוהה במיוחד בפרק זמן קצר, מאפשרים לשלבה באופן אידיאלי באורח החיים העכשווי העמוס, במקביל לתכנית אימונים אירובית ולתזונה מאוזנת. האימון מתאים במיוחד למי שלא מספיק לשלב את האימונים הרגילים בסדר היום, למעוניינים בבניה, במיצוק ובחיטוב של רקמת השריר (כולל שרירי הליבה אשר אינם זוכים למענה במסגרת אימון קונבנציונלי), לסובלים מפציעות ספורט ואפילו למבוגרים.

הזכיינים הישראלים העומדים מאחורי הגעת השיטה לארץ הינם הזוג רונית ורני רוביו, אשר נחשפו לשיטה בגרמניה, שם התגוררה רונית לפני שעלתה לארץ. רונית, אשר סבלה מפציעות שלא אפשרו לה להתאמן והיתה מעונינת להתחטב לאחר הלידה ורני, אשר עסק כל חייו בספורט אתגרי ניסו את השיטה – ונדלקו: "בברלין ובמינכן הפכה השיטה ללהיט וניתן למצוא סטודיו של Bodystreet כמעט בכל שכונה. המתאמנים עוברים בסטודיו בדרך מהעבודה או אליה ואפילו באמצע היום ומסמנים 'V' על האימון בקלות. אחרי שראינו שהשיטה פורצת גם לשאר אירופה ומגיעה בקרוב גם לארה"ב וקנדה הבנו שהיא מושלמת גם עבור החיים בעיר הגדולה בארץ. אנחנו מתחילים עם הסניף הראשון ובטוחים שגם בישראל יגיע Bodystreet לכל רחוב".

לפרטים נוספים:  Bodystreet, כ"ג יורדי הסירה 1 תל אביב, 054-2455116, דוא"ל
שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-21:00 ו' 9:00-15:00
אתר Bodystreet

אירועים קרובים