מיקרוסופט שחררה לייצור את חלונות 8, אינטרנט אקספלורר 10 וחלונות סרבר 2012

הגרסה המשוחררת לייצור של חלונות 8 מציינת את השלמת שלב פיתוח ובחינת המוצר ● יצרניות OEM קיבלו כבר את הקוד הסופי, ויכולות להתחיל לייצר מחשבי PC ומכשירים נוספים עם מערכת ההפעלה החדשה ● ברנדון לה בלנק, דובר מיקרוסופט, פירט את לוח הזמנים המתוכנן של ההשקה, במסגרתו יוכלו מפתחים להוריד את הגרסה הסופית של חלונות 8 כבר מ-15 באוגוסט

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה לייצור (Release To Manufacturing) את מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8), דפדפן אינטרנט אקספלורר 10 (Internet Explorer) וחלונות סרבר 2012 (Windows Server). בנוסף, השלימה החברה את פיתוח הגרסאות הסופיות של ויז'ואל סטודיו 2012 (Visual Studio 2012) ודוט.נט 4.5 (NET 4.5).

גרסה זו של חלונות 8 מציינת את השלמת שלב פיתוח ובחינת המוצר. יצרניות OEM קיבלו כבר את הקוד הסופי, ויכולות להתחיל לייצר מחשבי PC ומכשירים נוספים עם מערכת ההפעלה החדשה. המכשירים יוצגו בסתיו הקרוב, ויוצעו לציבור הרחב החל מ-26 באוקטובר. בהודעה שפורסמה בבלוג של מיקרוסופט, ציין דובר החברה, ברנדון לה בלנק, כי "ניתן יהיה לרכוש את חלונות 8 החל מ-26 באוקטובר, במתכונת של שדרוג תמורת 39.99 דולרים. הרוכשים היום מחשבי PC חדשים עם חלונות 7, אשר משתתפים במבצע, יכולים לרכוש שדרוג למערכת ההפעלה חלונות 8 פרו (Windows 8 Pro) תמורת 14.99 דולרים בלבד, במסגרת מבצע השדרוגים". יצוין, כי המחירים והמבצעים מתייחסים לארצות הברית בלבד.

לה בלנק פירט גם את לוח הזמנים המתוכנן של ההשקה. כך, החל מ-15 באוגוסט יוכלו מפתחים להוריד את הגרסה הסופית של חלונות 8 במסגרת המנוי לרשת MSDN. אנשי מקצוע שבוחנים את מערכת ההפעלה בארגונים יוכלו גם הם לגשת החל מ-15 באוגוסט לגרסה הסופית של חלונות 8, במסגרת מנוי לרשת TechNet.

החל מ-16 לאוגוסט יוכלו לקוחות קיימים, במסגרת תוכנית Software Assurance של מיקרוסופט, להוריד את מהדורת האנטרפרייז של חלונות 8 לצורך בחינה, ניסויים ותחילת האימוץ של מערכת ההפעלה החדשה בארגון. גם החברים ברשת השותפים של מיקרוסופט יוכלו לגשת למערכת ההפעלה החדשה החל מ-16 באוגוסט.

בהמשך, יוכלו החברים ברשת MAPS (ר"ת Microsoft Action Pack Providers) לגשת לחלונות 8 החל מ-20 באוגוסט. ב-1 לספטמבר יוכלו לקוחות Volume License שאינם מצוידים ברישיונות Software Assurance לרכוש את חלונות 8 דרך המשווקים המורשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים