תוכן שיווקי

Windows 8 Surface – אתגר ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) עולה על פני השטח – חלק שני ואחרון

02/08/2012 14:48

מאת דויד אדי, מנכ"ל MobilityinCloud*

יכולות ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) של מייקרוסופט לוקות בחסר
יכולות ה-MDM של מייקרוסופט מבוססות על יכולות פרוטוקול Microsoft ActiveSync, ותומכות כרגע בחלונות XP, Vista וחלונות 7 בלבד. לגבי windows 8 טרם ברור אם פתרון זה ייתמך. Android, iPhone, ואפילו Windows Phone 7.5 מוגבלים או כלל לא קיימים בפתרון ה-MDM הבסיסי של מייקרוסופט. ארגונים שלהם יש ,BlackBerry Server Louts Domino ו-MAC כלל אינם נכללים בניהול של אותו פתרון.

פתרון MDM שינהל את כל סוגי ההתקנים
Surface יכול להיות הדבר הגדול הבא עם המקלדת הפיזית וההרגשה המוכרת לכל אלה המורגלים לעבוד עם מערכת ההפעלה חלונות (אף על פי שיש מספר לא מבוטל של ספקות האם התחושה באמת תהיה זהה). Windows 8 עם Surface אכן יכול להוביל את הדרך, ואף יכול לשמש כמגשר האמיתי בין העולם הפרטי לעולם העסקי, גישור שהעולם כל כך מחפש.

בחשיבה האולטימטיבית תפקיד ה-IT הוא לא רק לנהל בלעדית את הדור החדש של התקנים שיתמכו ב-Windows 8, אלא אף לתמוך בכל סוג אחר של התקן שנכנס לכותלי הארגון. האם היית רוכש אנטי-וירוס שהיה מתקן רק סוג אחד של וירוסים? האם היית רוכש תוכנת חומת אש (Fire Wall) שהייתה חוסמת רק חצי מהפורטים ברשת הארגונית שלך? בסבירות גבוהה שלא!

אותה חשיבה צריכה להתקיים בזמן בניית תהליכי ניהול ההתקנים הניידים ובבחירת פלטפורמת MDM שתתמוך בכך. לא משנה אם ברצונך לתמוך ולנהל Surface, Nexus 7 את ה-iPhone החדש שאוטוטו יושק, Android או כל התקן אחר שיש סיכוי שיהיה בשימוש עובדי הארגון שלך. השאיפה שלך היא לבחור בפלטפורמת MDM שתיתן לך את כל היכולות הללו תחת קורת גג אחת.

*דויד אדי הוא מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת Fiberlink בישראל, יצרנית MaaS360. ה-MaaS360 הינה פלטפורמת ה-MDM בענן המובילה בעולם והיחידה המאפשרת ניהול מיידי של כל סוגי ההתקנים הניידים כולל מחשבים ניידים המריצים Windows או MAC וWindows 8- שיושק בקרוב. לפרטים נוספים אודות MaaS360 וקבלת ערכת התנסות ללא כל התחייבות ל-30 ימים, ניתן לפנות לאתר הבית של החברה או דרך המשווקים המורשים.

אירועים קרובים