RIM מכחישה שהדליפה פרטי אבטחה של מכשירי בלקברי לרשויות בהודו

החברה דוחה את הדיווחים לפיהם נתנה למשרד הטלקום ההודי פיתרון גישה לדואר האלקטרוני הארגוני של משתמשים במכשירי בלקברי ● דייוויד פטרסון, מנהל לקשרי ממשל ב-RIM: "התקשורת הארגונית של בלקברי בהודו בטוחה ומוצפנת. דבר לא השתנה, בהודו או במקומות אחרים"

RIM הכחישו אתמול (ד') את הדיווחים, לפיהם מסרה יצרנית מכשירי בלקברי (BlackBerry) לרשויות בהודו את מפתחות ההצפנה של השירותים לדואר אלקטרוני ומסרים מיידיים.

השוק ההודי הוא אחד הבודדים שבהם נהנית עדיין היצרנית הקנדית של המכשירים הניידים מצמיחה נאה. זאת, בניגוד למדינות אחרות שבהן היא מאבדת במהירות נתחי שוק לאפל (Apple) וליצרניות של מכשירי אנדרואיד (Android), מה שהוביל לצניחת השער של מניותיה בכ-50% בשנה האחרונה.

בתגובה, פרסמה RIM הכחשה גורפת לידיעה שפורסמה ב-Economic Times, בה טען פקיד בכיר במשרד הטלקום, כי החברה נתנה למשרד פיתרון גישה לדואר האלקטרוני הארגוני של משתמשים במכשירי בלקברי. הידיעה נסמכת גם על מסמכים שבהם עיינו לכאורה כתבי Economic Times.

"RIM מספקת פיתרון גישה חוקי, שמאפשר לחברות הטלקום בהודו לעמוד בהוראות החוק המתייחסות לתעבורה של מכשירי בלקברי ולתעבורה של טלפונים חכמים אחרים בהודו. הפיתרון אינו חל על דואר אלקטרוני ארגוני", נמסר מ-RIM.

דייוויד פטרסון, מנהל לקשרי ממשל ב-RIM, ציין כי הוא משוכנע שבממשלת הודו, למרות החששות שהתקשורת המוצפנת תסייע לגורמים מיליטנטים, מבינים שההצפנה מסייעת למדינה למשוך חברות בינלאומיות ולשמר את פעילותן בה, ולא יציבו דרישות שעלולות לחבל בהשקעות חוץ בהודו. "התקשורת הארגונית של בלקברי בהודו בטוחה ומוצפנת. דבר לא השתנה, בהודו או במקומות אחרים", הבטיח פטרסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים