פייסבוק: 8.7% מהחשבונות אינם מייצגים משתמשים ייחודים

הרשת החברתית פרסמה דו"חות, לפיהם קיימים 955 מיליון משתמשים בסך הכל, ו-543 מיליון משתמשים במכשירים ניידים ● מהנתונים עולה, כי 83.09 מיליון חשבונות אינם מייצגים משתמשים ייחודים – עלייה של עשרות מיליונים מהערכה דומה שפורסמה בחודש מרץ

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

פייסבוק (Facebook), הרשת החברתית הגדולה בעולם, מעריכה כי 4.8% מהחשבונות מייצגים כפילויות, 2.4% מסווגים בצורה לא נכונה על ידי המשתמשים, ו-1.5% הם חשבונות לא רצויים. נתונים אלו מגיעים מהדו"חות הרבעוניים אותם פרסמה החברה בשבוע שעבר.

על פי הדוחות, ישנם 955 מיליון משתמשים בסך הכל, ו-543 מיליון משתמשים במכשירים ניידים. בדו"ח נוסף שפורסם אמש (ד'), חשפה החברה, כי 102 מיליון משתמשים ניגשים לרשת החברתית אך ורק במכשירים ניידים.

עוד עולה מהנתונים, כי 8.7% מכלל החשבונות – 83.09 מיליון חשבונות בסך הכל, אינם מייצגים משתמשים ייחודיים. זאת, בהשוואה להערכה דומה שפורסמה בחודש מרץ האחרון, בה נקבה החברה בשיעור של חמישה או שישה אחוזים, שייצגו אז 42.25 מיליון עד 50.7 מיליון משתמשים. הסיבה אינה נובעת משינוי בהערכות, אלא מגילוי פרטני ושקוף יותר.

יצוין, כי השימוש במונח "חשבון פעיל", על פי פייסבוק, אינו מעיד על שימוש בחשבון אחר בפייסבוק, אלא לכך שנעשה שימוש בחשבון במקום כלשהו באינטרנט. עם זאת, הנתונים שמפרסמת הרשת החברתית נחשבים למדויקים ואמינים יותר מאלו של חברות אחרות, שנוטות להפריז במספר המשתמשים באמצעות ספירה של חשבונות לא פעילים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים