אבנט ישראל רכשה את פעילות הפצת הרכיבים האלקטרוניים של CRG אלקטרוניקה

צוות התמיכה הטכני והמסחרי של CRG הצטרף ל-100 עובדי אבנט ישראל, שפועלים ממשרדי החברה בתל מונד ● היקפה הכספי של העסקה לא נמסר ● פטריק זמיט, נשיא אבנט אירופה: "רכישת CRG תחזק את מעמדה של אבנט בשוק הרכיבים האלקטרוניים לתעשיית ההיי-טק בישראל"

אבנט ישראל, חברה בת של אבנט העולמית (Avnet), הודיעה על השלמת רכישת עסקי הפצת הרכיבים האלקטרוניים של CRG אלקטרוניקה – מפיצה ישראלית בתחום הטכנולוגיות לענף המחשבים ורכיבים אלקטרוניים לתעשיית ההיי-טק בישראל. הרכישה אושרה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, והיקפה הכספי לא נמסר.

CRG הוקמה על ידי רוני כהן ב-1989 והתמקדה בפעילות השיווק של טכנולוגיות לענף המחשבים ובהפצת רכיבים אלקטרוניים של חברות בינלאומיות לתחומי התקשורת, הבטחון, התעשיה והרפואה. צוות התמיכה הטכני והמסחרי של CRG הצטרף ל-100 עובדי אבנט ישראל, שפועלים ממשרדי החברה בתל מונד. אבנט ישראל פועלת בישראל כ-12 שנה ומנוהלת על ידי דני קורן. מחזור הפעילות השנתי של החברה נאמד בכ-100 מליון דולרים בשוק המקומי.

אבנט העולמית הינה אחת המפיצות הגדולות בעולם לרכיבים אלקטרוניים. החברה משרתת כ-100,000 לקוחות ב-70 מדינות בעולם ומחזור המכירות שלה עמד השנה על כ-26 מיליארד דולרים. מהחברה נמסר, כי אבנט ביצעה בשנים האחרונות מספר רכישות מסוג זה, ובכוונתה להמשיך ולנסות להרחיב את עסקיה מעבר לגידול האורגני, על ידי רכישה של חברות הפצה שמשווקות קווי מוצר שהם בליבת העסקים של אבנט.

דני קורן, מנכ"ל אבנט ישראל: "אנחנו שמחים על השלמת העסקה עם CRG, שמחזקת עוד יותר את אבנט ישראל בשוק הישראלי. רוני כהן הגיע להחלטה שזה העיתוי הנכון לצאת מתחום ההפצה ולהפנות את פעילותו העתידית לייצוג חברות בתחום הרכיבים, כולל מיקרון, מרוול, אפטינה ועוד. החלטה זו תאפשר לרוני כהן לשמר הקשר עם הספקים ולהמשיך לפתח ולקדם את הטכנולוגיה המתקדמת של החברות".

הנהלת אבנט ישראל. מימין: אלון עדה –סמנכ"ל מכירות ותפעול, דני קורן - מנכ"ל, טל סגמן - סמנכ"ל מכירות ושיווק ורון קרמר - סמנכ"ל הכספים

פטריק זמיט, נשיא אבנט אירופה: "רכישת CRG תחזק את מעמדה של אבנט בשוק הרכיבים האלקטרוניים לתעשיית ההיי-טק בישראל. לקשת הרכיבים אותם משווקת אבנט ישראל כיום, התווספו קווי מוצר כמו קו הזיכרונות של מיקרון (Micron), קו רכיבי התקשורת של מרוול (Marvell), קו הסנסורים האופטיים של אפטינה וקו מעבדי הרשתות של איזי צ'יפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים