פרודוור רכשה את פעילות Qurius בגרמניה ובריטניה תמורת 18.5 מיליון יורו

הרכישות הללו הן השלב הראשון בדרך לרכישת פעילות החברה הנרכשת בהולנד - נמסר מפרודוור ● בשל הרכישות, הפכה פרודוור להיות האינטגרטור הגדול באירופה בתחום מערכות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט ונוספו לה יותר מ-800 לקוחות, 46 שותפים של Qurius בבריטניה ו-180 שותפים בגרמניה

פרודוור (Prodware) רכשה את הפעילות של חברת Qurius בגרמניה ובבריטניה תמורת 18.5 מיליון יורו (22.65 מיליון דולרים). מפרודוור נמסר, כי הרכישות הללו הן השלב הראשון בדרך לרכישת פעילות החברה הנרכשת בהולנד.

יצוין, כי פרודוור העולמית היא אחד האינטגרטורים הגדולים בעולם בתחום מערכות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft) ובשל הרכישות היא הפכה להיות האינטגרטור הגדול בתחום באירופה. החברה מונה יותר מ-2,000 עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה עולה על 180 מיליון יורו. הרכישות יביאו לפרודוור יותר מ-800 לקוחות נוספים, 46 שותפים של Qurius בבריטניה ו-180 שותפים בגרמניה.

פיליפ בואזיז, מייסדה ונשיאה של פרודוור, הוא יהודי צרפתי שאוהב מאוד את ישראל ובאחרונה הוא אף רכש ספר תורה חדש, כתרומה לבית כנסת בירושלים. כמו כן, יש לחברה סניף בארץ, שהוא שותף ה-Dynamics הגדול בשוק הישראלי ומונה יותר מ-130 מומחים שונים.

לדברי יוסי חיימוב, מנהל הפעילות הבינלאומית של פרודוור ומנכ"ל פרודוור ישראל, "מדובר באבן דרך משמעותית ביישום האסטרטגיה שלנו – לפרוץ לשווקים חדשים ולשמר את מעמדנו כשותף ה-Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט באזור EMEA. פרודוור היא המיישם היחיד בשוק הישראלי, עם נוכחות חזקה בכל מדינות מערב אירופה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים