EMC הטמיעה את אייסילון, המוצר שלה ל-Big Data, בקלטורה; ההיקף: 1.8 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מערכות מסוג Isilon 108 NL, המיועדות לשני אתרים שונים לטובת שרידות מלאה, כאשר כל מערכת כוללת חמש יחידות ממסר ● בחודש שעבר ביצעה קלטורה הרחבה נוספת של מערכת האייסילון בנפח של 216 טרה-בייט והטמיעה יחידת ממסר נוספת

הבעלים של שלוש חברות נוספות. EMC

EMC ישראל הטמיעה את אייסילון (Isilon), המוצר שלה שמטפל באחסון נפחי מידע רחבי היקף בקלטורה (Kaltura) – חברה שמספקת פלטפורמה לשילוב וידיאו ומדיה באתרים. הפרויקט החל ברבעון הראשון של השנה והסתיים באחרונה, והיקפו עומד על 1.8 מיליון שקלים.

הפלטפורמה של קלטורה הינה הראשונה מסוגה בעולם שמבוססת על קוד פתוח. יותר מ-150 אלף אתרים, ספקי שירותים ומפתחים ברשת משתמשים בגרסה החינמית שלה, על מנת לשפר את האתרים, שירותי הרשת והפלטפורמות המקוונות שלהם. השיפור נעשה בין היתר על ידי הוספת יכולות וידיאו מתקדמות ויכולות להעלאת תמונות וקול. שירותים נוספים של קלטורה הם סטרימינג, הוסטינג, טרנסקודינג, סטטיסטיקות, שירותי פרסומות, חבילות תמיכה ותחזוק, ופיתוח מקצועי. החברה נוסדה בשנת 2006 ובסיסה בניו-יורק.

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מערכות מסוג Isilon 108 NL, המיועדות לשני אתרים שונים לטובת שרידות מלאה, כאשר כל מערכת כוללת חמש יחידות ממסר (Nodes). בחודש שעבר ביצעה קלטורה הרחבה נוספת של מערכת האייסילון בנפח של 216 טרה-בייט והטמיעה יחידת ממסר נוספת. מ-EMC נמסר, כי פלטפורמת ה-Scale-out storage של אייסילון מביאה לניצול יעיל וטוב יותר של מערכות האחסון בארגונים בכך שהיא משלבת חבילה של יישומי ניהול המספקים אפשרויות לניהול האחסון ולהגנה על המידע המאוחסן וכן יכולות הפצה ברמת הארגון. לצד התוכנות המערכת מכילה גם רכיב חומרה.

מקלטורה נמסר, כי בעקבות העלייה המתמדת בנפח המידע ובמספר הלקוחות של קלטורה, חיפשה החברה פתרון אחסון גמיש ובעל יכולת גידול שמסוגל לעמוד בדרישות הנוכחיות והעתידיות שלה. על פי החברה, המערכת עונה על צרכיה להפקת וידיאו באיכות HD ולניהול ארכיב, תוך גידול גמיש בביצועים ובנפחים בהתאם לצורכי האחסון. הטמעת המערכת מאפשרת לקלטורה לפשט את ניהול ה-IT, לגדול באופן העונה על צרכי הנפח והביצועים ולהקנות זמינות גבוהה יותר למאגרי הנתונים שלה.

לדברי ערן איטם, ה-CTO של קלטורה, "המערכות שהוטמעו יאפשרו לנו להתמודד עם תחזיות הגידול בפעילותנו, תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה על גבי המערכת. תהליך ההטמעה היה מהיר והביא להפחתה המשמעותית בתקורת ניהול המידע שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים