EMC הטמיעה בחברת החשמל את ITAnalyzer לניהול משאבי האחסון בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

ITAnalyzer הוא מוצר משלים למערכות האחסון של EMC, שמאפשר למחלקת השירות של החברה לספק ניהול מרבי של משאבי האחסון ויכולת לנתח על בסיס יומי עלות כספית לטרה-בייט אחסון, לפי חלוקה למחלקות שונות בארגון ● לאחר הניתוח מוצג מידע רלוונטי אודות מערך תשתיות המיחשוב, שיעזור ביכולת לממש יעילות תפעולית, יעילות ניהולית וחסכון בעלויות רכש ותחזוקה

מחלקת השירות של EMC ישראל הטמיעה את מוצר ITAnalyzer לניהול משאבי האחסון במערך ה-IT של חברת החשמל, בפרויקט שארך שלושה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

ITAnalyzer הוא מוצר משלים למערכות האחסון של EMC. הוא מאפשר למחלקת השירות של החברה לספק ניהול מרבי של משאבי האחסון ויכולת לנתח על בסיס יומי עלות כספית לטרה-בייט אחסון, לפי חלוקה למחלקות שונות בארגון.

המוצר מספק פתרון למורכבות ולסרבול הקיימים בתפעול של תשתיות מיחשוב. הוא עוסק באיסוף המידע המקיף באופן עצמאי ממערך התשתיות ובשילובו בתוך מנוע החלטות. מנוע זה מצליב מידע מכל המערכות שהפתרון דוגם, כגון: שרתים, אחסון, סביבת הייצור, מערכות ה-SAN, מערכות הגיבוי, החומרה והתוכנה, ומביא להצגת המידע לגורמים השונים המטפלים בתשתיות המיחשוב. כל זאת נעשה על גבי פלטפורמה אחת.

כמו כן, המערכת מבצעת ניתוח רב-ממדי ורב-מערכתי של מידע הנאסף באופן ממוכן אודות משאבי תשתיות המיחשוב, מנתחת את יעילות ניצולם של המשאבים ומציגה את המגמות המתפתחות לאורך זמן. הניתוח האנליטי האינטגרטיבי אורך עשרות בודדות של דקו, ומסייע בניהול נכסי ה-IT וביישום גישת ה-IT כעסק – IT as a Business.

התוצאה הסופית הינה הצגת מידע רלוונטי אודות מערך תשתיות המיחשוב, שיעזור ביכולת לממש יעילות תפעולית, יעילות ניהולית וחסכון בעלויות רכש ותחזוקה. בשל גישתה הרוחבית והכוללת של המערכת, היא מהווה כלי עזר לניהול ולקבלת החלטות הן לדרגים הניהוליים והן לדרגים התפעולים.

לדברי משה שובה, מנהל אגף שירותים מנוהלים ב-EMC לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), "ITAnalyzer מייעל את סביבת המיחשוב ומנצל טוב יותר את ההשקעות שנעשו. בנוסף, הוא מספק לנו יכולת לחזות במצבים קריטיים בתוך סביבת ה-IT, על בסיס יומי, וכך לתת מענה לבעיות לפני שהן קורות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים