אומניטק תסייע לסטודנטים ישראלים בפיתוח רכב מרוץ חשמלי

ארגון הסטודנטים Afeka Racing Team, העובד בימים אלו לקראת תחרות בינלאומית בגרמניה, יזכה לתמיכה טכנית שוטפת, שעות הדרכה וחבילת תוכנות מטעם אומניטק ● טל כהן, מנכ"ל ארגון ART: "החסות מאפשרת לנו למדל חלקים מכניים באופן דיגיטלי, ולבחון את הטמעתם גם בצורה דינמית ברכב המרוץ עוד לפני שהחלקים יוצרו"

אומניטק תספק חסות לקבוצת סטודנטים מישראל, העובדת בימים אלו לקראת תחרות בינלאומית מיוחדת לתכנון ובניית רכבי מרוץ חשמליים. התחרות המדוברת, Formula Student Electric, תתקיים בקיץ הבא בגרמניה. לשם כך, הקימו סטודנטים ממכללת אפקה את הארגון Afeka Racing Team, במטרה לתכנן, לעצב ולבנות את רכב המרוץ החשמלי הישראלי הראשון. התחרות כוללת פיתוח של אבטיפוס פיזי של רכב מרוץ חשמלי, והצגת תכנית שיווקית לייצור 1,000 רכבים מסוג זה.

על מנת לסייע לנבחרת הישראלית להעפיל לתחרות, החליטה אומניטק לספק לקבוצת Afeka Racing Team חבילת תוכנות של אוטודסק (Autodesk), אותה היא מייצגת בישראל. בין היתר מדובר בתוכנות  Autodesk Alias ו-Inventor Publisher, וכן את Simulation Mechanical ו-Autodesk Inventor. בנוסף, תספק אומניטק תמיכה טכנית שוטפת ושעות הדרכה רבות מטעם מיטב מומחיה עבור פיתוח האבטיפוס דיגיטלי. עלות התמיכה הכוללת מוערכת באלפי שקלים.

לדברי טל כהן, מנכ"ל ארגון ART, "החשיבות של החסות והעזרה מצד חברה בסדר גודל של אומניטק היא משמעותית עבורנו. החסות מאפשרת לנו למדל חלקים מכניים באופן דיגיטלי, ולבחון את הטמעתם גם בצורה דינמית ברכב המרוץ עוד לפני שהחלקים יוצרו".

בני שמעון, מנהל טכנולוגיות ופיתוח עסקי בתחום מכניקה וחשמל בחטיבת אוטודסק באומניטק, אמר כי "אנו גאים לקחת חלק מרכזי בפרויקט הייחודי, שהצלחה בו תהיה בבחינת הישג לאומי לאקדמיה, לתעשייה ולמדינה. הטכנולוגיות של אוטודסק לתכנון וסימולציה ריאליסטית, מאפשרים חיסכון משמעותי של זמן פיתוח ומונעים ייצור מיותר".

הדמיה של רכב המרוץ המתוכנן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים