סאפ מקצצת משמעותית בהוצאות – בגלל רווחים נמוכים מהצפוי

החברה הגיעה במחצית הראשונה של השנה לרווח של 2.35 מיליארד דולרים ואם היא תמשיך באותו הקצב, הרווח השנתי שלה יעמוד על 6.23-6.48 מיליארד ● מדובר ב-95% מיעד הרווח השנתי שהציבה לה החברה, שעומד על 6.56 מיליארד דולרים ● סמנכ"ל הכספים של סאפ מסר לעובדים שהחברה לא מתכוונת להקפיא גיוס של עובדים נוספים, אלא לבקש מהעובדים לצמצם את כמות הנסיעות שלהם ולערוך יותר שיחות ועידה בווידיאו

ענקית היישומים הארגוניים סאפ (SAP) הודיעה, כי היא עומדת לבצע קיצוץ משמעותי בהוצאותיה, מאחר שהרווחים שלה במחצית הראשונה של 2012 היו נמוכים מהיעד שתוכנן וכדי לעמוד ביעד של השנה כולה.

היעד של סאפ הוא להגיע ב-2012 לרווח של 6.56 מיליארד דולרים. הרווח במחצית הראשונה של השנה עמד על 2.35 מיליארד דולרים – נתון המשקף רווח שנתי צפוי של 6.23-6.48 מיליארד. המשמעות היא שאם סאפ תמשיך באותו כיוון, היא תעמוד רק ב-95% מיעדי הרווח.

על פי השבועון הגרמני WirtschaftsWoche, סמנכ"ל הכספים של החברה, ורנר ברנדט, מסר לעובדים בשיחת ועידה בווידיאו, כי "עלינו לקצץ בעלויות באופן משמעותי במחצית השנייה של השנה, על מנת לעמוד ביעדי המכירות והרווחים שלנו".

הוא הסביר, כי הסיבה לאי העמידה ביעדים נובעת בין השאר מגידול בהוצאות שנגרם מרכישות אותן ביצעה סאפ, העסקת עובדים נוספים ועלייה בהוצאות הנסיעה של העובדים. ברנדט ציין, כי החברה לא מתכוונת להקפיא גיוס של עובדים נוספים, אלא לבקש מהעובדים לצמצם את כמות הנסיעות שלהם ולערוך יותר שיחות ועידה בווידיאו עם לקוחות ועובדים המצויים במרחק גיאוגרפי רב מהם.

אסטרטגיית הצמיחה של סאפ בשנים האחרונות התבססה על השקעה במיחשוב ענן, מיחשוב נייד וטכנולוגיית in-memory. האנליסטים ציינו, כי פלטפורמת HANA שלה הניבה לה רווחים משמעותיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים