הפנטגון למדעני הטילים: הפסיקו לגלוש לאתרי פורנו בשעות העבודה

מנכ"ל הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים נזף בעובדיו על "שימוש בלתי הולם ברשת בחודשים האחרונים" ● הוא כתב להם ש-"היו כמה מקרים בהם עובדים וקבלנים ניגשו לאתרים או העבירו מסרים הכוללים תמונות מיניות מפורשות" וציין שיינקטו נגד העובדים הללו צעדים משמעתיים - כולל פיטורים

משרד ההגנה האמריקני הודיע לחוקרי הסוכנות להגנה מפני טילים, כי עליהם לחדול מלגלוש לאתרי פורנו בשעות העבודה.

במזכר רשמי ששלח ג'ון ג'יימס ג'וניור, מנכ"ל הסוכנות, הוא נזף בעובדיו על "שימוש בלתי הולם ברשת בחודשים האחרונים". במזכר, שדלף לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), כתב ג'יימס, כי "באופן ספציפי, היו כמה מקרים בהם עובדים וקבלנים ניגשו לאתרים או העבירו מסרים הכוללים תמונות פורנוגרפיות או תמונות מיניות מפורשות. לא רק שפעולות אלה אינן מקצועיות, אלא הן משקפות כמה זמן נגזל לצורך כך מהמטלות שבשעות העבודה, משמע – בזבוז משאבי הציבור. מדובר בהפרה ברורה של תקנות פדרליות ונהלים של משרד ההגנה. הפעילויות הללו צורכות משאבי רשת ועלולות להביא לבעיות אבטחת מידע חמורות, מאחר שיש חשש לחדירה של נוזקות".

הוא ציין, כי נגד העובדים שנתפסו גולשים באתרי פורנו או מעבירים חומרים שכאלה יינקטו צעדים משמעתיים, כולל השעיה או פיטורים. ג'יימס הוסיף, כי הסנקציות חלות באופן שווה – הן על אנשי צוות הסוכנות והן על עובדי הקבלן המועסקים בה.

הסוכנות להגנה מפני טילים, כשמה כן היא, עוסקת בעיקר בפיתוח הגנה נגד טילים בליסטיים. תקציבה יעמוד בשנה הבאה על 7.7 מיליארד דולרים. הסוכנות הוקמה בעקבות יוזמת ההגנה האסטרטגית של הנשיא רונלד רייגן, "תוכנית מלחמת הכוכבים", אולם היא לא אחראית על ההרתעה הגרעינית של ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים