תוכן שיווקי

תעשיין, יצואן תעזור ללקוח שלך לישון בשקט

08/08/2012 14:48

מאת אדריאן הורודניצ'אנו, ISO27001 Lead Auditor

אם אתה תעשיין או יצואן בכל תחום שהוא, אתה רוצה שהלקוח שלך יישן בשקט. אתה מוטרד תמיד שמא הוא ילך למתחרים. הרי תמיד יש זולים ממך במזרח הרחוק: סין, ווייטנאם, מלזיה, אינדונזיה. העבודה שם עולה פרוטות ואתה לא יכול להתחרות בהם. אמנם אתה יודע שהוא בא אליך לישראל בגלל היתרונות הברורים שלך.

הידע, הטכנולוגיה, האיכות – הם לא יכולים להתחרות בך. בין אם אתה מייצר רכיבי אלקטרוניקה, מיסבי מתכת, צינורת פלסטיק, יציקות פלדה, אביזרים למטוסים, אבירים לחקלאות או צעצועים הוכחת שהמוצרים שלך עומדים בכל התקנים הנדרשים, הארגון שלך מוסמך לתקן ISO9001 ואנשי המכירות ואנשי השרות שלך מקבלים מכתבי תודה והערכה מהלקוחות שלך מידי חודש בחודשו, עבור היחס והתמיכה שהם נותנים ללקוחות.

ובכל זאת אתה מרגיש שלאחרונה, הלקוח שלך מוטרד ממשהו לא ברור, ממשהו שמטריד אותו. כשאתה מתחיל לדבר אתו על כך, הוא מתחיל על כך באיזו ארוחת ערב הוא מתחיל לדבר על מלחמת הסייבר, על ההתקפות על הבנקים וחברות כרטיסי האשראי, על עובדים שמכרו מידע למתחרים, נכון לא אצלו ולא אצלך וזה בעצם רק סיפורים אז אתם שותים עוד כוס יין.

בעצם, אם חושבים על כך, אתה מחזיק אצלך הרבה מידע שלו: שרטוטים, דגמים, הזמנות, כמויות, מועדי הספקה. זה מידע מסחרי ורוחני (Intellectual Property) שיכול להגיע מתחרים שלו. הם יכולים לדעת על המפרט של המוצרים שלו אך גם על הכמויות שהוא מייצר, מבצעים שהוא מתכנן ומתי, עלויות שלו. האם אתה לא היית מוטרד אם מידע כזה היה מסתובב בחוץ. טוב אז עכשיו הבעיה שלו הפכה לבעיה שלך. איך פותרים אותה.

לבעית אבטחת המידע שמאפשרת להציג הוכחת נהול נכון של מידע ללקוחות , ספקים וכל צד שלישי אחר יש פתרון הנקרא ISO27001. זהו תקן בינלאומי המוכר גם על ידי ANSI (ר"ת American National Standard Institute) כך שהוא שמיש גם בצפון אמריקה גם באירופה וגם בשאר העולם. תעודת הסמכה כזאת תעזור לך להרגיע את הלקוח שלך בכל הקשור לאבטחת המידע שלו אצלך. וכבונוס יש חברות ביטוח הנותנות הנחה על הפרמיה לביטוח המידע בארגון של עד 40%.

חברת GSECTRA מספקת הן הדרכה לצורך בקרה (audit) ולצורך יישום (implementation) של התקן והן ייעוץ בהטמעת התקן בארגון.

למאמרים נוספים אנא בקרו באתר החברה וקראו מהמאמרים המקצועיים.

לפרטים אנא פנו למוקד ההרשמה בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

הצטרפו אלינו בלינקדאין ועשו לנו לייק בפייסבוק לפתיחת מועדון CISSP של ISC2 בישראל.

אירועים קרובים