אבי נווה, סאפ ישראל: "עולם ה-IT הארגוני הולך לניידות"

"לניידות תהיה השפעה רבה ביותר על הארגונים ועל כך מתבססת האסטרטגיה שלנו", אמר אבי נווה, מנהל תחום הניידות בסאפ ישראל ● הוא עמד על היישומים שמציעה סאפ בתחום זה, שמבוססים על פלטפורמת SUP

"בשנים הקרובות, המיחשוב הארגוני ילך יותר ויותר לעולם הנייד. לניידות תהיה השפעה רבה ביותר על הארגונים", אמר אבי נווה, מנהל תחום הניידות בסאפ (SAP) ישראל. לדבריו, "על כך מתבססת האסטרטגיה שלנו – החל מפלטפורמה, עבור בתשתיות וכלה בשירותים".

נווה דיבר בוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים, שנערכה נערך לפני ימים אחדים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מנמ"רים. מנחי הכנס היו פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לשם הכניסה לעולם הנייד ומתן שירותי IT על גביו רכשה סאפ את סייבייס (Sybase), ציין נווה, וכיום היא מציעה לעולם הנייד את פלטפורמת SUP (ר"ת Sybase Unwired Platform). הוא הסביר, כי בדרך זו מספקת ענקית היישומים הארגוניים יישומים שמבוססים על פלטפורמת המובייל שלה. "חלק מהיישומים הם בבחינת תהליכים שמאפשרים ביצוע ודיווח בדיעבד או שהם מספקים מענה לאיש מכירות שצריך לנהל הזדמנויות, הזמנות ופגישות. החלק האחר הוא של יישומים מורכבים יותר וכאלה שמאפשרים למנהלים יכולות ניתוח, מדידה, מעקב ובקרה על תחומי האחריות שלהם".

לדברי נווה, לסאפ יש כבר כמה עשרות יישומים על גבי הפלטפורמה, חלקם של מפתחים מצד שלישי, והם ניתנים לרכישה בחנות היישומים שלה. נווה הציג כמה יישומים שפותחו על גבי הפלטפורמה, ביניהם "יישום שנועד עבור אנשי מכירות של מוצרי קוסמטיקה שעוברים מבית לבית. הם יכולים, למשל, לראות לוח פגישות שלהם, הזמנות שונות, כמה הם מכרו, איזה מוצר, ביצועי מכירות במדדים שונים או לצלם לקוחה במכשיר הנייד לאחר שהיא אופרה".

יהודה בן יעקב, מנהל תחום המובייל ב-NessPRO. צילום: קובי קנטור"המידע הארגוני כבר נמצא בעולם הנייד"
יהודה בן יעקב
, מנהל תחום המובייל ב-NessPRO, אמר שפלטפורמת SUP "מאפשרת לפתח במהירות ובפשטות יישומים המקשרים את המידע הארגוני ממקורות שונים על גבי כל מכשיר נייד ובכל זמן". הוא הוסיף, כי שימוש בפלטפורמה "מביא לחיסכון בעלויות ולהקטנת הסיכונים באמצעות יכולות אינטגרציה וגמישות בהוספת שירותים עסקיים" על בסיס הטכנולוגיה האמורה.

"בפועל, המידע הארגוני כבר נמצא בעולם הנייד", אמר בן יעקב. "כאן צצה השאלה כיצד מאבטחים את המידע ואת תהליכי הפצתו. המענה לכך הוא הקשחת המכשירים באמצעות פתרון AFARIA. פתרון זה מאפשר לנהל את ההגדרות של המכשירים הניידים, להגדיר את מדיניות הסיסמאות, להצפין, למחוק מרחוק, לנהל את התקשורת ולבצע פעילות הגנתית, גם כשאין למכשיר תקשורת זמינה".

הוא סיים בהציגו את יכולות סייבייס מבית סאפ בעולם הארנק הסלולרי, תוך החלת יכולות בינה עסקית שמאפשרות לבצע פעילות שיווק ממוקדת לקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים