שי גוטמן, UPS ישראל: "באמצעות המובייל נוכל לייצר החזר השקעה בזמן אפס"

"UPS עוסקת בעולם המיחשוב הנייד באופן יומיומי וכמויות אדירות של מידע זורמות במערכות ה-IT שלה", אמר גוטמן, מנמ"ר הסניף הישראלי של חברת השילוח הבינלאומית ● לדבריו, בעוד ש-UPS העולמית לא משתמשת בטלפונים חכמים, בסניף הישראלי החלו בחצי השנה האחרונה להעביר את עובדי החברה לטלפונים מבוססי אנדרואיד

"כל פרויקט IT שאנחנו מבצעים נבחן בהיבטים של החזר השקעה והבאת לקוחות חדשים. באמצעות השקעה בפרויקטי מיחשוב נייד נוכל לייצר החזר השקעה בזמן אפס", כך אמר שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל.

גוטמן דיבר במסגרת פאנל בנושא עולם המיחשוב הנייד שנערך במסגרת ועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים. הוועידה התקיימה לפני ימים אחדים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מנמ"רים ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי שלה. מנחה הפאנל היה גדי גילאון, מייסד מוביסק (Mobisec) ושותף בחברה.

לדברי גוטמן, "כמויות אדירות של מידע זורמות במערכות ה-IT של החברה הבינלאומית. יש המון מידע בשטח, יש כמות עצומה של משלוחים על בסיס יומיומי. אנחנו מזריקים מידע מזוקק, נקודתי, שיוצר מפגש איכותי מול הלקוח, השליח ואיש מכירות".

גבי כהן, מנמ"ר דלק שמנים. צילום: קובי קנטור"UPS עוסקת בעולם המיחשוב הנייד על בסיס יומיומי", הוסיף. "אנשי השטח שלנו מחוברים גם למערכות ה-BI והמידע זמין גם עבורם". הוא ציין שהסניף המקומי של חברת השילוח הבינלאומית הוא זכיין ושמספר העובדים בו עומד על 850. לדברי גוטמן, אין ל-UPS הבינלאומית טלפונים חכמים. לעומת זאת, "בחצי השנה האחרונה התחלנו, בסניף הישראלי, להטמיע את נושא השיתופיות, כי הבנו שמדובר במהלך הכרחי", אמר. "בשלב הראשון העלינו לעולם הנייד את הדואר האלקטרוני הארגוני. החלטנו להעביר את הארגון לטלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד (Android)". תהליך המעבר כלל כמה שלבים, בהם החלטה על זהות המכשיר, בניית פתרונות בתוך הבית, הקמת תשתית אבטחת מידע ובניית אנדרואיד מרקט ארגוני, שממנו ייגזרו היישומים הייעודיים, על פי גוטמן.

"אנחנו משתדלים להימנע מלהיכנס ל-BYOD"
גבי כהן
, מנמ"ר דלק שמנים, ציין שזוהי חברה בת של דלק, שעוסקת בייצור שמנים ומונה 150 עובדים. לדבריו, אנשי השטח של החברה נעזרים במיחשוב נייד והדבר מייעל את עבודתם. "אנחנו מצויים בהתפתחות, הטכנולוגיה מתקדמת ואנחנו איתה", אמר.

כהן הוסיף שכ-50 מעובדי המשרדים של דלק שמנים מחוברים לדואר הארגוני בעולם הנייד וש-"זה לא מעיק על ה-IT הארגוני". הוא ציין, כי החברה משתדלת להימנע מכניסה לתחום ה-BYOD, למעט מיילים, והעריך שכשמיקרוסופט (Microsoft) תיכנס לתחום עם חלונות פון (Windows Phone) "יישבר האיזון הקדוש של גוגל (Google) ואפל (Apple)".

"עולם המובייל יחדור לאט למערכות המסורתיות והיישומים והשימוש בהם יהיו דומים לאלה שבעולם ה-PC", העריך כהן. הוא סיים בציינו, כי כבכל ארגון, מה שמעכב כניסה מסיבית יותר של דלק שמנים לעולם הנייד הוא בעיות בעולם אבטחת המידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים