אפל ואמזון שינו את מדיניות האבטחה לאחר שנפרצו חשבונות של עיתונאים

עיתונאי מהבלוג גיזמודו פרסם, כי האקר חדר לחשבון ה-iCloud שלו, והצליח למחוק תכנים בסיוע אנשי התמיכה של אפל ואמזון ● נטלי קריס, דוברת אפל: "אנו מבקשים מהלקוחות שצריכים להחליף סיסמה להשתמש במערכת המקוונת iForgot"

אפל (Apple) ואמזון (Amazon) נקטו באמצעים לשינוי מדיניות האבטחה שלהן, לאחר שהתברר שפורצים הטעו את אנשי התמיכה שלהן, והצליחו לקבל סיוע בהחלפת הסיסמה לחשבון של מאט הונן, עיתונאי מהבלוג גיזמודו (Gizmodo).

במאמר שפרסם בעיתון וויירד (Wired), סיפר הונן כיצד הצליח האקר לחדור לחשבון שלו בשירות iCloud, ולמחוק את כל התכנים ממחשב iPad, מכשיר iPhone ומחשב המק (Mac) שלו בסיוע אנשי התמיכה של החברות אפל ואמזון, לאחר שההאקר התחזה להונן. האחרון הצליח להגיע להאקר, המכונה Phobia, שסיפר לו כי המטרה העיקרית הייתה השתלטות על חשבון הטוויטר (Twitter) שלו. לגבי הפרטים הנחוצים כדי להתחזות להונן בטלפון, טען ההאקר שמצא אותם במקורות גלויים, דוגמת דף שחזור חשבון של ג'י-מייל (Gmail), או שירות Whois לדף האינטרנט של הונן.

"השעינו זמנית את האפשרות להחליף את סיסמאות AppleID בטלפון", מסרה נטלי קריס, דוברת אפל. "אנו מבקשים מהלקוחות שצריכים להחליף סיסמה להשתמש במערכת המקוונת iForgot, שדרכה מתבצע אימות זהות באמצעים נוספים, דוגמת משלוח סיסמה לכתובת חלופית של דואר אלקטרוני או מענה לשאלות אבטחה שהתשובה שלהן נבחרה מראש".
מאמזון נמסר, כי שינוי המדיניות נכנס לתוקף כבר ביום ב' האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים