רשת ה-Wi-Fi של iPass חצתה את קו מיליון הנקודות

החברה, המספקת ללקוחותיה הארגוניים את היכולת לגלוש לחו"ל באמצעות פלטפורמת ה-iPass Open Mobile, מספקת למשתמשיה הארגוניים למעלה ממיליון נקודות Wi-Fi בעולם דרך נקודת חיבור אחת ● אוון קפלן, נשיא ומנכ"ל iPass: "ישנו שינוי בדרך בה אנו פועלים, בעולם שבו מכשירים ניידים זולים יחסית לעלויות הרשת. רשתות ה-Wi-Fi משחקות תפקיד מהותי בתחום זה, ואנו נמצאים רק בתחילתו"

iPass, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אורנוס, הודיעה כי חצתה את קו מיליון נקודות ה-Wi-Fi הזמינות ללקוחותיה הארגוניים דרך פלטפורמת ה-iPass Open Mobile, ולספקי תקשורת וטלפוניה דרך פלטפורמת ה-iPass Open Mobile Exchange. בעזרת נקודות אלה מספקת iPass ללקוחותיה את היכולת לגלוש בחו"ל.

רשת התקשורת של iPass מספקת שירותי תקשורת בלמעלה מ-56,000 בתי מלון, 2,618 שדות תעופה, אלפי טיסות יומיות ומעל 61,000 נקודות חמות (hotspots) חינמיות. החברה מספקת למשתמשיה הארגוניים למעלה ממיליון נקודות Wi-Fi בעולם דרך נקודת חיבור אחת (SSO).

לדברי אוון קפלן, נשיא ומנכ"ל iPass,"מכשירים ויישומים ניידים שינו לנצח את הדרך בה אנשים עושים עסקים ומתקשרים האחד עם השני, וכן את הדרך שבה חברות הסלולר יציעו חבילות תקשורת בעתיד ללקוחותיהן. ישנו שינוי בדרך בה אנו פועלים, בעולם שבו מכשירים ניידים זולים יחסית לעלויות הרשת. רשתות ה-Wi-Fi משחקות תפקיד מהותי בתחום זה, ואנו נמצאים רק בתחילתו. iPass הינה שחקנית ראשית בתחום, שכן היא מספקת פתרונות הן לחברות והן לספקיות תקשורת על ידי מתן גישה וחיבוריות מלאה לרשת מפוצלת ואוניברסלית זו".

אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס, אמר כי "חציית קו מליון הנקודות הוא הישג אדיר עבור iPass. הפריסה הרחבה של נקודות iPass דרך Wi-Fi בעולם נותנת לנו את האפשרות להציע חיבור אינטרנט בכל העולם במחיר נמוך, בלי 'כאב ראש' תפעולי ובצורה נוחה למשתמשי הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים