דיווחים: המדיניות החדשה של גוגל לגבי הפרות של זכויות יוצרים לא חלה על יו-טיוב

ענקית החיפוש בחרה שלא להחיל על האתר את המדיניות החדשה שלה, שבמסגרתה יידחקו בתוצאות החיפוש כלפי מטה אתרים שנטען שמפירים זכויות יוצרים ● גוגל מפעילה לגבי אתר זה תהליכים שונים של הסרת תכנים בשל הפרות מעין אלה ● מהחברה נמסר בתגובה, כי "בתוצאות החיפוש אנחנו מתייחסים ליו-טיוב כאל כל אתר אחר"

על אף שיו-טיוב (YouTube) נתפס כמקור ידוע להפרה של זכויות יוצרים, גוגל (Google) בחרה שלא להחיל עליו את המדיניות החדשה שלה, שעליה הכריזה בימים האחרונים, לגבי מיקום בתוצאות חיפוש של אתרים שמפירים זכויות יוצרים – כך על פי דיווחים שפורסמו ברשת.

בהתאם למדיניות החדשה, יידחקו בתוצאות החיפוש כלפי מטה אתרים שיתקבל לגביהם מספר גדול של "בקשות תקפות להסרת תכנים" בשל הפרת זכויות יוצרים. אולם, לפי הדיווחים, מדיניות זו אינה חלה על יו-טיוב, שנמצא בבעלות גוגל. ענקית החיפוש מפעילה לגבי אתר זה תהליכים שונים של הסרת תכנים בשל הפרה של זכויות יוצרים.

באתר Search Engine Land פורסמה התגובה הבאה מטעם גוגל: "בתוצאות החיפוש אנחנו מתייחסים ליו-טיוב כאל כל אתר אחר. עם זאת, איננו צופים, כי בעקבות השינוי ייפגע הדירוג בתוצאות החיפוש של אתרים פופולריים שבהם מתפרסמים תכנים של גולשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים