חשיפה בבית המשפט: מספר מחשבי הלוח שמכרה אפל בארצות הברית גבוה פי 24 מזה של סמסונג

ממסמכים שנחשפו במהלך המשפט בין אפל לסמסונג עולה, כי לפחות בארצות הברית, המכירות של מחשבי iPad מותירות הרחק מאחור את המכירות של מחשבי הלוח מדגמי Galaxy של סמסונג ● הפער בסך ההכנסות שגרפה כל אחת מהחברות במחשבי הלוח שלה גדול אף יותר ועומד על פי 29.5 ● אפל מובילה על פני סמסונג גם בשוק הטלפונים החכמים האמריקני, אם כי בהפרש קטן יותר

ממסמכים שנחשפו בבית המשפט עולה, כי מאז ההשקה, בשנת 2010, ועד ליום בו הגישה אפל (Apple) את התביעה נגד סמסונג (Samsung), היא מכרה 34 מיליון יחידות של מחשבי iPad, שהניבו לה הכנסות של 19 מיליארד דולרים. לעומת זאת, סמסונג מכרה באותה התקופה 1.4 מיליון יחידות של מחשבי לוח מדגמי גלאקסי (Galaxy Tab ו-Tab 10.1 ביחד). ההכנסות של סמסונג ממחשבי לוח אלה הסתכמו ב-644 מיליון דולרים.

מניתוח הנתונים עולה, כי מספר היחידות שמכרה אפל גדול פי 24 מזה של סמסונג והפער בסך ההכנסות שגרפה כל אחת מהחברות ממכירתם של מחשבי הלוח גבוה אף יותר ועומד על פי 29.5. יצוין שנתונים אלה מתייחסים לארצות הברית בלבד.

אפל מובילה על פני סמסונג גם בשוק הטלפונים החכמים האמריקני, אם כי בהפרש קטן יותר. מאז יוני 2007 ועד יוני השנה היא מכרה בארצות הברית 85 מיליון יחידות של מכשירי iPhone והכניסה מהם 50 מיליארד דולרים. סמסונג, לעומת זאת, מכרה בתקופה של שנתיים – מיוני 2010 ועד יוני 2012 – 21.25 מיליון יחידות של מכשירי גלאקסי, שהניבו לה הכנסות של 7.5 מיליארד דולרים.

כעת נשאלת השאלה אם אפל נהנית מיתרון כה גדול על פני סמסונג אף על פי שלטענתה, סמסונג הפרה את זכויותיה בפטנטים, עד כמה גדול היה היתרון של אפל, לטענתה, ללא הפרת הזכויות? תשובות, מן הסתם, עוד יינתנו במשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים