דיווחים: אפל תוותר על כוננים אופטיים בדור הבא של המחשבים הניידים

תוכנת העזר Boot Camp, שמסייעת לבעלי המחשבים להתקין מערכת הפעלה נוספת מעבר ל-OS X, משמיטה לראשונה את ההתייחסות לכוננים אופטיים – כך על פי האתר AppleInsider

האם אפל (Apple) צפויה לוותר על הכוננים האופטיים בדור הבא של המחשבים הניידים שלה? האתר AppleInsider, שבדק את קבצי ההגדרות של Mountain Lion – מערכת ההפעלה החדשה של מחשבי המק (Mac), מצא קבצים שמתייחסים לעדכון הדגמים העתידיים של ה-iMac וה-MacPro, לפיהם החברה עומדת להציע אותם ללא כוננים אופטיים. זאת, בדומה לרוב המחשבים הניידים המודרניים, ולמפרט של ה-Mac Mini.

על פי האתר, תוכנת העזר Boot Camp, שמסייעת לבעלי המחשבים להתקין מערכת הפעלה נוספת מעבר ל-OS X, מתייחסת באופן מפורש להתקנה באמצעות כונן USB, אך משמיטה לראשונה את ההתייחסות לכוננים אופטיים. כבר כיום תומכת התוכנה באפשרות להתקין מערכת הפעלה מכונן שמבוסס על חיבור USB ומיוצר מזיכרונות הבזק, אולם כאמור זו הפעם הראשונה שברשימה לא מופיעים גם כוננים אופטיים מובנים.

כידוע, אפל נודעת כחברה שלא מהססת הפסקת שימוש בטכנולוגיות וותיקות. כך, למשל, בעת השקת מחשבי ה-iMac הראשונים, כאשר בניגוד למקובל באותה עת במחשבים שולחניים, החליטה ענקית הטכנולוגיה שלא לצייד אותם יותר בכונני דיסקטים. על כן, נדמה כי הוצאת הכוננים האופטיים ממחשבי המקינטוש לא תפתיע רבים בתעשייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים