תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת סודות חוויית המשתמש מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים

12/08/2012 16:59

מחזור נוסף של סדנת סודות חוויית המשתמש מבית ג'ון ברייס מכללת הי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים בימים אלו. הסדנה הועברה בהנחייתו של טל פלורנטין, מבכירי המומחים בתחום חוויית המשתמש, מחבר הספר"חוויית המשתמש – כשמשתמשים פוגשים מוצרים", מנכ"ל חברת UXVision ומנהל מסלול ההסמכה הישראלי למאפייני חוויית משתמש. במסגרת הסדנה, נחשפו עקרונות היסוד, המתודולוגיות, הכלים ודפוסי החשיבה העיקריים מתחום חוויית המשתמש. לדברי טל פלורנטין, "תענוג לראות איך הבנת הערך של חוויית המשתמש מתפשטת בתעשיה.לפני שנתיים הייתי צריך להסביר לאנשים מה משמעות המונח UX והיום מגיעים לקורסים מכל קשת החברות והארגונים בישראל".

סדנת סודות חוויית המשתמש היא מהוותיקות בקרב סדנאות 4×4 ומטרתה לספק מענה מקיף לסוגיות השונות בתחום זה. הסדנה מציגה מסע מקיף ומרתק המתחיל בהכרת תהליך העבודה לאפיון חוויית משתמש והעקרונות בבניית צוות מתאים, ממשיך בהתנסות מעשית במתודולוגיות לניתוח קהל יעד, וכולל הכרות מעמיקה עם עולמות הקוגניציה ויכולותיו ומגבלותיו של האדם, עקרונות היסוד בתכנון ממשקי משתמש מנצחים, היסודות בתכנון מסך ומבוא לבדיקות שמישות והערכת איכות מוצרים. המפגש האחרון בסדנה כולל הכרות עם עולם המובייל ועקרונות חוויית המשתמש בתכנון אפליקציות ואתרים למכשירי סמארטפון ולטאבלט.

בין משתתפי הסדנה נכחו מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות ומנהלי אתרים מחברות תקשורת גדולות, בנקים וחברות מובילות בתעשייה.
"מדהים אותי כל פעם מחדש", מוסיף פלורנטין,"שחוויית משתמש פוגשת את כל בעלי התפקידים בארגון. אם בכל קורס אחר תמצאו חתך הומוגני של משתתפים, בקורסי חוויית המשתמש תוכלו למצוא יזמים, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר ומנתחי מערכות, מפתחים, מעצבים, אנשי בדיקות, כותבי תוכן, מנהלי אתרים ועוד. כולם מבינים שלחוויית משתמש יש כלים וסודות שיהפכו אותם לאנשי מקצוע טובים יותר ויהפכו את המוצרים שלהם למצליחים יותר".

גם הפעם, הביעו המשתתפים שביעות רצון גבוהה מאוד בפגישת הסיום של הסדנה. לדבריהם, קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית.

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק, סדנה זו מועברת במחזוריות גבוהה וזוכה שוב ושוב הפעם לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של עולם ממשק משתמש יחד עם כלים מעשיים בעלי ערך מוסף מידיי. לדבריו, טל פלורנטין, מתוקף תפקידו איש מקצוע מנוסה ומוביל בתחום חוויית המשתמש, מביא עימו לסדנאות אלו ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים, עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, תיפתח בקרוב סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לליבנת ג'אן בטלפון 03-7330797 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים