מטריקס ביצעה פרויקט וירטואליזציה, איחסון וגיבוי בדקה ה-90; ההיקף: רבע מיליון שקלים

הפרויקט כלל הקמת סביבה וירטואלית מבוססת שרתים של דל מסוג PowerEdge R610 Rack Server, שמנוהלת באמצעות מערכת של VMware מסוג VSphere Essential Plus ● מהחברה נמסר, כי הפרויקט מבטיח שימוש יעיל יותר בתשתיות ה-IT הקיימות, חיסכון בזמן ניהול התשתיות ושיפור הזמינות של היישומים השונים ל-300 המשתמשים

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ביצעה פרויקט וירטואליזציה ושדרוג של מערך האיחסון והגיבוי של הדקה ה-90. הפרויקט ארך שלושה שבועות והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי נאמד ברבע מיליון שקלים.

הפרויקט כלל הקמת סביבה וירטואלית מבוססת שרתים של דל (Dell) מסוג PowerEdge R610 Rack Server, שמנוהלת באמצעות מערכת של VMware מסוג VSphere Essential Plus. מהחברה נמסר, כי הפרויקט מבטיח שימוש יעיל יותר בתשתיות ה-IT הקיימות, חיסכון בזמן ניהול התשתיות ושיפור הזמינות של היישומים השונים ל-300 המשתמשים.

עוד הוטמעה במסגרת הפרויקט מערכת האיחסון של דל  EqualLogic PS6100XV, שהינה בעלת יכולת אינטגרציה גבוהה עם מערכת הניהול של VMware. מערכת ה-EqualLogic משמשת כבסיס לחווה וירטואלית מורחבת, שכוללת עשרות שרתים וירטואליים. המערכת מבוססת על ארכיטקטורה בעלת זמינות גבוהה ששואפת לאיזון מרבי, כך שכל הוספה של נפח איחסון כוללת גם כוח עיבוד וזיכרון נוסף. מערכת הגיבוי שיושמה היא Backupexec של סימנטק (Symantec), שמספקת פתרון מקיף להגנה ושחזור של נתונים, לצד שימוש מיטבי בנפח איחסון.

לדברי תהל שומרון, סמנכ"ל טכנולוגיות בדקה ה-90, "המערכת החדשה מבטיחה גידול לינארי ופונקציונאליות עשירה. היכולות האלה הכרחיות עבורנו, כיוון שהדקה ה-90 נמצאת במגמת התחדשות והתרחבות. בנוסף, מאחר שאנחנו מספקים שירות באתר החברה 24 שעות ביממה, נדרשה לנו גמישות בתפעול לצד עמידות ואמינות".

יריב חגואל, ארכיטקט פתרונות בכיר בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, ציין ש-"המערכת החדשה נותנת מענה לכל צרכי הדקה ה-90. היא מאפשרת הקצאת משאבים דינמית, זמינות גבוהה יותר של שירותי המיחשוב, שיפור יכולות הגיבוי והאיחסון וכן הפחתה משמעותית של עלויות התחזוקה השוטפת".

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, אמר ש-"המוצרים של VMware ששולבו בדקה ה-90 מיועדים לעסקים קטנים ובינוניים. מטרתם היא למקסם את יכולות הניהול והיכולות הטכנולוגיות של העסק, בהתחשב בצרכים ובתקציב האופייניים. ב-2011 ראינו בארץ ובעולם התעוררות גדולה של חברות SMB בתחום הווירטואליזציה והענן. אנחנו צופים שהמגמה הזו תימשך השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים