משפט אפל-סמסונג: השופטת הורתה לפרקליטים של שתי החברות להיפגש ולהסכים על ההנחיות למושבעים

השופטת הביעה "אכזבה" מתוצאות הדיונים על ההנחיות למושבעים והורתה לפרקליטים להיפגש פנים אל פנים ● זאת, לאחר ששני הצדדים האשימו זה את זה בחבלה בתהליך ההנחיות למושבעים

השופטת הפדרלית לוסי קוה, שמנהלת את המשפט בין אפל (Apple) לסמסונג (Samsung) בארצות הברית, הורתה לפרקליטים של שני הצדדים להיפגש פנים אל פנים כדי להגיע להסכמה ביחס להנחיות שיינתנו למושבעים.

"בית המשפט מאוכזב מהדו"חות שהגישו הצדדים לגבי תוצאות הדיונים ביחס להנחיות הסופיות שיינתנו למושבעים", כתבה השופטת אתמול (א'). "אני מורה לפרקליטים הראשיים להיפגש היום פנים אל פנים ולהגיש החלטה משותפת למושבעים עד יום ב', 13 באוגוסט, בשעה 08:00 בבוקר" (לפי שעון החוף המערבי של ארצות הברית).

על פי הדיווחים, שני הצדדים האשימו זה את זה בחבלה בתהליך ההנחיות למושבעים. בדו"ח שהגישו בסוף השבוע הפרקליטים של אפל הם טענו, כי "עשינו מאמצים לקדם את התהליך, אך סמסונג חיבלה בהם". לעומת זאת, פרקליטי סמסונג טענו ש-"על אף שהסכמנו ליותר מ-20 תיקונים שביקשה אפל, היא הסכימה לקבל רק שתי פסקאות שאנחנו כתבנו".

שתי ענקיות האלקטרוניקה, שמוכרות ביחד יותר ממחצית מהטלפונים החכמים שנמכרים ברחבי העולם, מנהלות קרבות משפטיים במדינות רבות, במסגרת המערכה על השוק של המכשירים הניידים – אחד השווקים הלוהטים ביותר בעולם כיום.

על כף המאזניים מוטל משקל רב: מבחינתה של אפל, הפסד במשפט עלול למוטט את האסטרטגיה המשפטית הבינלאומית שלה, שבאמצעותה היא מנסה להילחם בבתי משפט במדינות רבות ברחבי העולם מול המכשירים המתחרים שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). לעומת זאת, סמסונג מסתכנת בצווים שיאסרו על השיווק של מכשירי Galaxy המצליחים מתוצרתה – טלפונים חכמים ומחשבי לוח – ברבות ממדינות העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים