גוגל: המדיניות החדשה לגבי הפרות של זכויות יוצרים חלה גם על יו-טיוב

בחברה מכחישים את הדיווחים שלפיהם היא מנהלת כלפי יו-טיוב, שנמצאת בבעלותה, מדיניות שונה מזו שהיא מנהלת לגבי אתרים אחרים ● על פי אותה מדיניות, אותה פרסמה גוגל לפני ימים אחדים, אתרים שתוגש נגדם תלונה על הפרת זכויות יוצרים יידחקו מטה בתוצאות החיפוש

גוגל (Google) פרסמה הכחשה לדיווחים שפורסמו ברשת בימים האחרונים שעל פיהם המדיניות החדשה שלה בנוגע להפרת זכויות יוצרים לא חלה על יו-טיוב (YouTube).

במסגרת המדיניות החדשה יידחקו בתוצאות החיפוש כלפי מטה אתרים שיתקבל לגביהם מספר גדול של בקשות תקפות להסרת תכנים בשל הפרה של זכויות יוצרים. בדיווחים, שפורסמו בין השאר באתר Search Engine Land של דני סליבן, מומחה ידוע לחיפוש, נטען שעל אף שיו-טיוב, שנמצא בבעלותה של גוגל, נתפס כמקור ידוע להפרה של זכויות יוצרים, הרי שהמדיניות החדשה שעליה הכריזה החברה האם בימים האחרונים לא חלה עליו. במקום זאת, על פי אותם דיווחים, גוגל מפעילה על יו-טיוב תהליכים שונים של הסרת תכנים בשל הפרה של זכויות יוצרים.

כעת פרסמה גוגל הכחשה גורפת לכך שיו-טיוב זוכה להעדפה כלשהי על סמך גורמים שמשוקללים באלגוריתם הדירוג של האתרים. בחברה טוענים, כי נלקחות בחשבון הן בקשות להסרת תכנים שמוגשות במסגרת מנוע החיפוש והן בקשות דומות שמוגשות באמצעות יו-טיוב עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים