ההטבות לעובדי גוגל נמשכות גם לאחר המוות

גוגל ידועה בהטבות שהיא מעניקה לעובדים שלה בעודם בחיים - ובאחרונה פורסם שהן מוענקות לקרובי משפחתו גם לאחר מותו ● בנו הזוג של העובדים מקבלים מדי שנה במשך 10 השנים שלאחר מותו המחאה בסך של 50% משכרו השנתי והילדים מקבלים סך של 1,000 שקלים בכל חודש, עד הגיעם לגיל 19 ● החברה מנמקת את מתן ההטבות בכך ש-"חשוב לנו לעזור למשפחות בתקופה קשה"

ההטבות שלהן זוכים עובדי גוגל (Google) אינן מסתיימות גם כאשר הם נפטרים, ונמשכות לאחר המוות שלהם – כך עולה מדיווחים שפורסמו באחרונה.

לפי פורבס (Forbes), לסלו בוק, מנהל כוח אדם בגוגל, אמר בראיון שנערך עמו, כי במקרה שבו עובד של החברה בארצות הברית נפטר בזמן שהוא עדיין מועסק בה יזכו בן הזוג או בת הזוג שלו מדי שנה, במשך 10 שנים, בהמחאה בגובה 50% משכרו השנתי. ההטבה מוענקת לכל עובד מיד עם תחילת עבודתו בחברה.

לדברי בוק, אחת מעובדות החיים המצערות היא שכאשר חווים מוות של בן זוג, עוברים תקופה קשה. "בכל פעם שנתקלנו בבעיה כזו בחברה ניסינו למצוא דרכים כדי לסייע לאדם שאיבד שותף לחיים שעבד בגוגל", אמר.

משום כך החליטה החברה אשתקד ליישם את המדיניות שמעניקה מיד לקרובי משפחתו של עובד שנפטר את כל המניות שצבר. הילדים יקבלו מהחברה תשלום חודשי בסכום של 1,000 דולרים, עד הגיעם לגיל 19 (או 23, במקרה של סטודנטים שרק לומדים).

"חשוב לנו לעזור למשפחות בתקופה קשה", אמר בוק. על פי הידיעה בפורבס, כל 34 אלף העובדים של גוגל זכאים להטבה.

יצוין, כי האדם המבוגר ביותר שגוגל מעסיקה בארצות הברית הוא בן 83.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים