מיקרוסופט תקים חנויות זמניות למכירת מחשבי לוח מדגמי Surface

החברה תקים 12 חנויות בערים שונות ברחבי ארצות הברית, לקראת עונת חגי סוף השנה ● הן יצטרפו ל-31 החנויות הקבועות שמיקרוסופט כבר מפעילה, או שהיא עומדת לפתוח

מיקרוסופט (Microsoft) פרסמה הצעות עבודה לאיוש תריסר חנויות זמניות שיפעלו בארצות הברית בעונת הקניות לקראת חגי סוף השנה ויימכרו בהן בעיקר מחשבי הלוח מדגמי Surface.

החנויות הזמניות ייפתחו בנוסף ל-31 החנויות הקבועות שמיקרוסופט כבר מפעילה, או שהיא עומדת לפתוח. ההערכה היא שהן ייפתחו באוקטובר 2012 ויפעלו עד ינואר 2013 בקניונים ובמרכזי קניות גדולים בארצות הברית. מלבד מחשבי הלוח מדגמי Surface יימכרו בהן מוצרים נוספים שמתאימים לשמש כמתנה לחג.

בין הערים שבהן ייפתחו החנויות הזמניות נמצאות שיקאגו, קליבלנד, ניו-יורק, סן אנטוניו, סן פרנסיסקו, סנט לואיס ומיאמי. היוזמה עשויה להעיד על נחישותה של ענקית התוכנה לקדם את מוצר החומרה הראשון שנושא את שם המותג שלה, בניגוד למנהגה להציע עד כה תוכנה בלבד שפועלת במחשבים מתוצרת יצרניות OEM. מחשבי Surface מייצגים דווקא את המודל המזוהה עם אפל (Apple) – שילוב של חומרה ותוכנה מתוצרת אותה חברה.

בדרך כלל נוהגת מיקרוסופט לפתוח חנויות משלה בסמוך לחנויות קיימות של אפל, ובאותם קניונים. בקניון Westfield Valley Fair שבסנטה קלרה, קליפורניה, למשל, שוכנת חנות מיקרוסופט במרחק של 10 צעדים בלבד מחנות אפל. בחנויות מיקרוסופט נמכרים מחשבי PC של מגוון יצרניות, בהן אייסר (Acer), אסוס (Asus), דל (Dell) ו-HP. עד 2014 מתכוונת מיקרוסופט לפתוח 75 חנויות קבועות – בהשוואה ל-373 חנויות אפל ברחבי העולם (249 מתוכן בארצות הברית).

ההשקה של מחשבי הלוח מדגמי Surface מתוכננת להיערך ב-26 באוקטובר, במקביל להשקה של מערכת ההפעלה החדשה חלונות 8 (Windows 8).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים