תוכן שיווקי

מגדל שוקי הון יישמה פתרון CEMax CRM לניהול קשרי הלקוחות

מנוע תהליכים הקיים במערכת מגדיר עבור כל סוג של אינטראקציה את אופן הטיפול המתאים ללקוח ודואג שבכל פנייה השיחה תנותב ישירות לנציג שירות האישי של הלקוח

13/08/2012 13:40

מגדל שוקי הון, הינו בית ההשקעות הראשון שהטמיע את הפתרון האופטימלי לטיפול בלקוחותיו מבוסס מערכת CEMax CRM. המערכת החדשה, מקיפה את כל תהליכי השירות, שיווק והמכירות בחברה ומתן פתרונות בנושא רגולציות שונות. כמו כן, בפרויקט בוצע ממשק טלפוניה, אשר דואג להעביר את הלקוח לנציגו האישי בכל אחת מהמחלקות בחברה.

מגדל שוקי הון הטמיעה את פתרון CEMax CRM בכל יחידות החברה, המערכת מציגה תמונת לקוח מלאה בזמן קבלת שיחה ע"י ממשקים למערכות התפעוליות כגון: FMR ודנאל. מנוע התהליכים הקיים במערכת, מגדיר עבור כל סוג של אינטראקציה את אופן הטיפול המתאים הכולל: לוחות זמנים, הגורמים המטפלים, תכתובות והגדרת אסקלציות ע"פ הצורך. לדוגמה: בעת קבלת שיחת טלפון מלקוח, מופיע לנציג תמונת לקוח מלאה המאפשרת לנציג השירות, מתן שירות יעיל ומהיר, באם הפנייה לא נסגרת במעמד השיחה, מנוע work flow דואג להגדיר משימות לגורמים המתאימים הכולל לוחות זמנים וביצוע אסקלציה ע"פ הצורך.

נעם רותם – מנמ"ר מגדל שוקי הון "פתרון CEMax CRM נותן מענה לכל מחלקות מגדל שוקי הון. הדגשים בזמן הטמעת המערכת היו אסטרטגיית שירות מתקדמת ללקוחות החברה, ומתן כלי יעיל למשתמשים השונים במילוי תפקידם, תוך שמירה על מידור ונהלי אבטחת מידע בין המחלקות השונות".

זיו רייזמן, מנכ"ל סימקס שפיתחה את מערכת CEMax CRM: "המערכת מאפשרת מתן שירות מלא ואיכותי. בד בבד אנו מספקים פתרון מלא גם בתחום ניהול המכירות והקמפיינים. שמחנו לתת פתרון כולל לניהול קשרי הלקוחות במגדל שוקי הון, פתרון אשר יגרום ללקוחות החברה להרגיש בהבדל ברמת השירות ויספק ניהול חווית לקוח ממדרגה ראשונה. אני שמח שעבודה משותפת של מנמ"ר מגדל, מנהלת הפרויקט – רויטל שרון וצוותי מגדל השונים ביחד עם הצוות מחברת סימקס – תרמה לעמידה במטרה".

אירועים קרובים