דו"ח: המכירות של מחשבי ה-iPad עלו ב-44%

אפל ממשיכה לשמור על מעמדה הדומיננטי בשוק מחשבי הלוח ואף להגדיל את נתח השוק שלה, למרות הופעתם של מתחרים חדשים כמו מחשבי Nexus 7 של גוגל ● ברבעון השני של השנה מכרה החברה 17 מיליון יחידות של מכשירי iPad ונתח השוק שלה עמד בו על 70% ● סמסונג, אמזון ואסוס משתרכות הרחק מאחור

למרות הופעתם של מתחרים כמו מחשבי Nexus 7 של גוגל (Google), מתברר שאפל (Apple) מצליחה לשמור על מעמדם הדומיננטי של מחשבי ה-iPad בשוק הטאבלטים העולמי, ואף להגדיל את היקף המכירות ואת נתח השוק שלה בו – כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר IHS.

על פי הנתונים, ברבעון השני של 2012 מכרה אפל 17 מיליון יחידות של מחשבי לוח מדגמי iPad ו-iPad 2 – עלייה של 44.1% בהשוואה ל-11.8 מיליון יחידות שנמכרו ברבעון הראשון של השנה. עוד עולה מהנתונים, נתח השוק של אפל ברחבי העולם עלה ברבעון ב-11.5% והגיע ל-69.6% לעומת 58.1% ברבעון הראשון של השנה.

"זהו הנתח הגדול ביותר של אפל בשוק מחשבי הלוח בחמשת הרבעונים האחרונים", נכתב בדו"ח. לדברי החוקרים, "הפעם האחרונה בה נהנתה אפל מנתח שוק כזה הייתה ברבעון הראשון של 2011, אז הוא הגיע ל-70%".

"באפל עושים את כל המהלכים הנכונים", על פי רודה אלכסנדר, אנליסטית לטאבלטים ולצגים ב-IHS. לדבריה, "החברה דוחקת את הגבולות של ביצועי התצוגה במחשבי ה-iPad החדשים ומציעה לצרכנים שמחפשים תמורה טובה חלופה זולה יותר בדמות מחשבי iPad 2. ההשקה הצפויה של דגמים עם צג בקוטר של 7 אינץ' משדרת מסר ברור: אפל מתכוונת לשמור על המעמד הדומיננטי שלה בשוק הטאבלטים גם בטווח הארוך".

הרחק מאחורי אפל משתרכות סמסונג (Samsung) עם מכירות של 2.3 מיליון טאבלטים ונתח שוק של 9%, אמזון (Amazon) עם מיליון יחידות ו-4%, ואסוס (Asus), שמכרה ברבעון השני של השנה 688 אלף טאבלטים ושהנתח שלה בשוק זה עומד על 3%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים