מיקרוסופט עיצבה מחדש את ממשק SkyDrive

מתיחת הפנים הנוכחית, המקנה לשירות מראה מאורגן יותר, מספקת ל-SkyDrive ממשק בסגנון של חלונות 8 ● במסגרת העדכון שיפרה מיקרוסופט גם את יישומי SkyDrive לסביבת חלונות ולסביבת חלונות פון, וכן עבור המכשירים הניידים של אפל בסביבת iOS

SkyDrive, שירות אחסון הקבצים המקוון של מיקרוסופט (Microsoft), עבר מתיחת פנים שמקנה לו מראה מאורגן יותר. הממשק החדש של השירות מיישר קו עם שינויים שביצעה ענקית התוכנה בשירותים אחרים שלה, דוגמת החלפת שירות הדואר הוטמייל (Hotmail) עם Outlook.com. זאת, במטרה לספק מראה שמתאים למערכת ההפעלה החדשה של החברה, חלונות 8 (Windows 8).

מתיחת הפנים הנוכחית מספקת ל-SkyDrive ממשק בסגנון של חלונות 8. כברירת מחדל מוצגים התיקיות והקבצים במחיצה הראשית של שירות האחסון כסדרה של משבצות, וכן ישנה הפרדה ברורה בין תיקיות שמכילות מספר קבצים לבין קבצים ששמורים בפני עצמם במחיצה.

בנוסף, עדכנה מיקרוסופט את התפריט שמאשר באופן ברור למשתמשים לגשת לקבצים האישיים, קבצים שמשותפים עם אחרים וקבצים ששמורים במסגרת של תיקייה השייכת לקבוצת עבודה, ולא למשתמש יחיד. כמו כן ניתן לגשת לקבצים ששמורים במחשבים אחרים של המשתמש בתיקיות SkyDrive מקומיות, וזאת לאחר תהליך הגדרה קצרה.

מיקרוסופט מסרה, כי במסגרת העדכון היא שיפרה גם את יישומי SkyDrive לסביבת חלונות ולסביבת חלונות פון (Windows Phone), וכן עבור המכשירים הניידים של אפל (Apple) בסביבת iOS. יישום לאנדרואיד (Andorid) צפוי להגיע לחנות היישומים לקראת סוף החודש. יישומים אלו מאפשרים להתחבר לתיבת SkyDrive האישית לצורך העלאת קבצים וצפייה בקבצים שמורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים