מוטורולה שוב עותרת נגד אפל: טוענת ש-Siri מפרה פטנטים שלה

על פי תלונה שהגישה מוטורולה לנציבות המסחר הבינלאומי של ארצות הברית, טוענת החברה להפרה של שבעה מהפטנטים שלה, לרבות כאלה המאפשרים התראות מבוססות מיקום, התראות בדואר האלקטרוני ותכונות מסוימות של נגני וידיאו ● על כן, מבקשת מוטורולה מהנציבות שתאסור על ייבוא של מוצרי אפל לארצות הברית

אפס ממשק משתמש

מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) הגישה עתירה חדשה נגד אפל (Apple), בטענה שזו הפרה פטנטים שלה בחלק ממוצריה, לרבות מכשירי iPhone, מחשבי iPad, נגני iPod Touch ובחלק מדגמי ה-מק (Mac). בין היתר, טוענת מוטורולה מוביליטי – שנרכשה על ידי גוגל (Google) לפני כשנה, ששירות העוזרת הקולית סירי (Siri) של אפל, מתבסס על טכנולוגיות שרשומות על שמה.

על פי תלונה שהגישה מוטורולה לנציבות המסחר הבינלאומי של ארצות הברית, טוענת החברה להפרה של שבעה מהפטנטים שלה, לרבות כאלה המאפשרים התראות מבוססות מיקום, התראות בדואר האלקטרוני ותכונות מסוימות של נגני וידיאו. על כן, מבקשת מוטורולה מהנציבות שתאסור על ייבוא של מוצרי אפל לארצות הברית.

"היינו שמחים להגיע להסכמה באשר לסוגיות הללו, אולם אי-נכונותה של אפל לדון בתנאי מתן רישיון עבור הפטנטים, לא משאירה לנו ברירה אלא להגן על עצמנו ועל המהנדסים שלנו", מסרה מוטורולה לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg).

הסכסוך בין מוטורולה מוביליטי לאפל החל כבר לפני שנתיים, לאחר ששיחות בין השתיים על מתן רישיונות נכשלו. אפל טוענת, כי דרישותיה של מוטורולה מובילטי מוגזמות, וכי מוטורולה ויצרניות אחרות המתבססות על מערכת ההפעלה של גוגל לטלפונים חכמים, אנדרואיד (Android), מעתיקות יכולות שמוגנות בפטנטים הרשומים על שמה של אפל.

התלונה שהגישה מוטורולה בסוף השבוע האחרון היא השניה שמופנית בנושא על ידי החברה לנציבות המסחר. החלטה בנושא התלונה הראשונה של מוטורולה נגד אפל צפויה להתפרסם ביום ו' הקרוב. אם תבחר הנציבות לצדד במוטורולה, היא עשויה לאסור ייבוא של מוצרי אפל לארצות ברית החל מסוף השבוע הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים