גוגל מציעה פרסים בשווי 2 מיליון דולרים למי שיצליחו לנצל פריצות בכרום

הפרסים יחולקו בהתאם לרמת הפריצה: "פריצת כרום מלאה" תזכה את בעליה בעד 60 אלף דולרים ו-"פריצת כרום חלקית" תהיה שווה עד 50 אלף ● צוות השופטים יעניק פרסים נמוכים יותר גם למי שיצליחו להתקרב לפריצה חלקית ● על פי חוקי התחרות, על כל הפריצות להיות מתועדות באופן מלא ומפורט

אחד התחומים החמים ביותר בעולם כיום הוא אבטחת מידע – ובעיקר כשמדובר בשימוש בדפדפני אינטרנט. נראה שגם בגוגל (Google) יודעים זאת, ואפילו מוכנים לשלם כדי להוכיח שדפדפן הכרום (Chrome) שלהם מאובטח כראוי. כך, מציעה ענקית האינטרנט פרסים בשווי 2 מיליון דולרים למי שיצליחו לאתר ולנצל פריצות בכרום.

המדובר בתחרות בשם Pwnium הנערכת זו השנה השניה ברציפות, במסגרתה מזמינה גוגל האקרים מכל הסוגים והמינים לנסות ולאתגר את הדפדפן שפיתחה. בשנה שעברה הציעה גוגל פרסים בשווי מיליון דולרים "בלבד", ואילו השנה נראה שהחליטו בחברה להעלות את גובה ההימור.

הפרסים יחולקו בהתאם לרמת הפריצה: מי שיצליחו לאתר את מה שגוגל מכנה "פריצת כרום מלאה", יזכו בעד 60 אלף דולרים. פרס בהיקף 50 אלף דולרים יוענק למי שיאתרו "פריצת כרום חלקית" או יצליחו לאתר באג בתוכנות שמתממשקות לדפדפן, אך לא פותחו ישירות על ידי צוות הפיתוח של גוגל. צוות השופטים יעניק פרסים נמוכים יותר גם למי שיצליחו להתקרב לפריצה חלקית.

על פי חוקי התחרות, על כל הפריצות להיות מתועדות באופן מלא ומפורט. כך, משתתפי התחרות יצטרכו לתעד כל צעד שביצעו עד לניצול הפריצה. בנוסף, גוגל עשויה לבקש מהפורצים להדגים בפניה את התהליך.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים