גוגל מציגה: בנייתה מחדש של ניו-אורלינס לאחר הוריקן קתרינה – בתמונות

ארבע שנים לאחר העדכון האחרון של תמונות העיר בשירות Street View, העלתה ענקית אינטרנט תמונות חדשות, בהן נראים אתרים מוכרים כשהם משוחזרים ובנויים לתפארת ● מיטש לאנדריו, ראש עיריית ניו-אורלינס: "התמונות מסייעות להציג לשאר העולם שאנחנו בניו-אורלינס - ובלואיזיאנה כולה - לא רק בונים מחדש את מה שהיה, אלא גם מתכוננים לעתיד ובונים את העיר טוב יותר וחזק יותר מאי פעם"

שבע שנים לאחר שסופת ההוריקן קתרינה הותירה מאחוריה הרס וחורבן בעיר ניו-אורלינס שבלואיזיאנה, נראה שמאמצי השחזור והבניה-מחדש השתלמו. במסגרת מאמציה של ענקית האינטרנט גוגל (Google) לעדכן את התמונות בשירות Street View שלה אחת לכמה שנים, מציגה כעת החברה תמונות חדשות של העיר, בהן נראים אתרים מוכרים כשהם משוחזרים ובנויים לתפארת.

העדכון האחרון לתמונות ב-Street View, שהופיע לפני ימים אחדים, הוא הראשון שמפרסמת גוגל מאז 2008. בעוד שבאוסף התמונות הקודם ניתן היה לראות בבירור את ההרס הטרגי שהותירה מאחוריה הסופה הקטלנית, התמונות החדשות מספרות סיפור אחר. מי שביקרו בעיר לפני ההוריקן, ודאי יזהו את כיכר לאפייט, אוניברסיטת טוליין, פארק לואי ארמסטרונג ואת המרסדס-בנז סופרדום – כפי שהם מוצגים בתמונות החדשות.

"התמונות מסייעות להציג לשאר העולם שאנחנו בניו-אורלינס – ובלואיזיאנה כולה – לא רק בונים מחדש את מה שהיה, אלא גם מתכוננים לעתיד ובונים את העיר טוב יותר וחזק יותר מאי פעם", כתב מיטש לאנדריו, ראש עיריית ניו-אורלינס, בבלוג של גוגל. לדבריו, "התמונות החדשות ממחישות את ההשקעות האדירות שבוצעו בבניה מחדש של מגרשי משחקים, מרכזים קהילתיים, כבישים ופארקים. דוגמה טובה לכך היא כיכר קונגו ההיסטורית בפארק ארמסטרונג – מקום הולדתה של מוסיקת הג'אז".

לאנדריו סיכם ואמר, כי "התמונות הללו יאפשרו לצופים לראות, להעריך ולחגוג את ההתקדמות הניכרת בשכונות העיר ולאורכה ולרוחבה של לואיזיאנה כולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים