דסטין מוסקוביץ', ממייסדי פייסבוק, מכר חבילה נוספת של מניות החברה

מוסקוביץ', שחלק עם מארק צוקרברג חדר במעונות בהרווארד וכיהן כמנהל הטכנולוגיה הראשי הראשון של פייסבוק, מכר באחרונה 450 אלף מניות מסוג A ● בכך הוא הצטרף לשורה של בכירים שמכרו ממניותיהם לאחר תום תקופת החסימה

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

דסטין מוסקוביץ', שחלק עם מארק צוקרברג חדר במעונות בהרווארד וכיהן כמנהל הטכנולוגיה הראשי הראשון של פייסבוק (Facebook), מכר באחרונה 450 אלף מניות מסוג A – בסבב שני של מכירת מניות שביצע בעשרת הימים האחרונים.

בסך הכול גרף מוסקוביץ', שפרש מפייסבוק ב-2008 והקים חברה שמציעה רשת חברתית לעסקים בשם Asana, סכום של יותר מ-8.7 מיליון דולרים מהמניות שמכר. בבעלותו של מוסקוביץ' עדיין 6.6 מיליון מניות פייסבוק מסוג A ו-126.2 מיליון מניות פייסבוק מסוג B.

בכך הצטרף מוסקוביץ' לשורה של בכירים שמכרו ממניותיהם לאחר תום תקופת החסימה, על פי הודעה שהוגשה לרשויות בסוף השבוע. פיטר תיל, דירקטור ברשת החברתית הפופולרית, מכר בשבוע שעבר מניות בסכום כולל של 400 מיליון דולרים.

יותר מ-1.4 מיליארד מניות פייסבוק מוחזקות עדיין על ידי משקיעים ראשונים ועובדי החברה, והן יהיו זמינות למסחר עד סוף השנה, לאחר שתוסר החסימה בעקבות ההנפקה לציבור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים