תדיראן טלקום הטמיעה מערכת תקשורת IP בהדסה עין כרם; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

המערכת תוטמע בבניין האשפוז החדש, בן 19 הקומות, של בית החולים, שמאכלס כבר כיום שש מחלקות ● היא מספקת יכולות תקשורת אחודה מלאות, לרבות צ'אט, וידיאו, שיתוף שולחנות עבודה, מערכות קוליות, מעגלי שיחות ועידה וכן קישור בין הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ואתרים נוספים של הדסה תוך סנכרון בין כל הגורמים

תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל הטמיעה מערכת תקשורת מבוססת IP במגדל האשפוז החדש של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. היקפו של הפרויקט, שהחל לפני כמה חודשים וצפוי להסתיים בסוף השנה, עומד על יותר ממיליון שקלים.

קצב הפרויקט כרוך בקצב אכלוס המבנה החדש בן 19 הקומות, שבנייתו החלה לפני שנתיים ומאכלס כבר כיום שש מחלקות של בית החולים.

מערכת התקשורת האחודה, המבוססת טלפוניית IP, מותקנת ב-1,200 שלוחות. המערכת היא פרי פיתוח של תדיראן טלקום, שגם מטמיעה אותה, וכוללת טלפוני SIP, לצד גיבוי למרכזייה הראשית. מערכת המיתוג מספקת יכולות תקשורת אחודה מלאות, לרבות צ'אט, וידיאו, שיתוף שולחנות עבודה, מערכות קוליות, מעגלי שיחות ועידה וכן קישור בין הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ואתרים נוספים של הדסה, תוך סנכרון בין כל הגורמים.

לדברי אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום, "מעצם סביבת הפרויקט – בית חולים, כל המערכות באתר כוללות מערכות גיבוי ושרידות, כמו גם אבטחת מידע גבוהה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דרור

    כיף לראות את החברה עוברת ליהנות אינטגרטור מוביל בתחומי ה uc.

אירועים קרובים