בפעם הרביעית: סטיב באלמר יבקר בארץ בנובמבר

באלמר צפוי להשתתף במסגרת ביקורו באירועים של מיקרוסופט ישראל ומרכז המו"פ של הענקית מרדמונד בארץ ● כמו כן, הוא עתיד להיפגש עם עובדי החברה, בכירי IT וכלכלה ישראליים, וכן עם נציגי קהילת המפתחים וחברות סטארט-אפ ● ביקורו האחרון של באלמר בישראל אירע ב-2008, אז הוא השיק את מרכז המו"פ של מיקרוסופט בהרצליה פיתוח, באירוע שהתקיים במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), יבקר בישראל בנובמבר הקרוב. יהיה זה ביקורו הרביעי של באלמר בארץ והוא צפוי להשתתף במהלכו באירועים של מיקרוסופט ישראל ומרכז המו"פ של הענקית מרדמונד בארץ, וכן להיפגש עם עובדי החברה, בכירי IT ישראליים ובכירים בכלכלה המקומית בכלל, כמו גם עם נציגי קהילת המפתחים וחברות סטארט-אפ.

באלמר היהודי-אמריקני משמש כמנכ"ל מיקרוסופט מינואר 2000. הוא האיש הראשון שהפך למיליארדר על בסיס מימוש אופציות שקיבל כעובד במיקרוסופט, ולא כמייסד החברה או עקב קשרים עם מייסדיה. בשנה שעברה דורג באלמר על ידי פורבס (Forbes) במקום ה-19 ברשימת 400 העשירים של ארצות הברית, עם הון של 13.9 מיליארד דולרים.

הוא היה העובד ה-24 במיקרוסופט כשהצטרף אליה, ביוני 1980, והיה המנהל העסקי הראשון שהועסק על ידי ביל גייטס, מייסדה. כשמיקרוסופט הפכה לתאגיד, ב-1981, החזיק באלמר בבעלותו 8% מהחברה. באלמר הוביל כמה מחלקות במיקרוסופט, הכוללות את פיתוח מערכות ההפעלה, תפעול, מכירות ותמיכה. ביולי 1998 קודם לתפקיד נשיא החברה וב-2000 מונה למנכ"ל שלה, במקום גייטס. בזמן שגייטס החזיק בחזון הטכנולוגי, באלמר טיפל בצד הכלכלי של הענקית מרדמונד.

ביקורו הראשון של באלמר בישראל אירע ב-1998, עת שימש כמשנה לגייטס. לאחר מכן ביקר בארץ ב-2004, שנה לפני שגייטס עשה כן. בפעם האחרונה בה הגיע לישראל, ב-2008, השיק באלמר את מרכז המו"פ של מיקרוסופט בהרצליה פיתוח, באירוע שהתקיים במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים