גוגל מגייסת מהנדסים שינסו לפרוץ את הגדרות הפרטיות שלה

המטרה של גוגל היא שאותם מהנדסים יסייעו לה לשפר את המנגנונים לשמירה על הפרטיות בשירותים השונים של החברה ● גוגל סירבה להתייחס למשרה הספציפית ומסרה, כי "אנחנו מחפשים כל העת אנשים מוכשרים למגוון תפקידים"

לאחר שהגיעה להסכם פשרה עם רשות הסחר הפדרלית (FTC) של ארצות הברית, שילמה סכום של 22.5 מיליון דולרים וקיבלה על עצמה ביקורות של FTC למשך 20 שנים, אין ספק שגוגל (Google) מתייחסת לשמירה על הפרטיות ברצינות רבה מאי פעם.

כמו כן, לאחר שגוגל הודתה שכלי הרכב שצילמו רחובות עבור שירות Street View אספו נתונים אישיים מרשתות Wi-Fi פתוחות, מונתה אלמה וויטן לתפקיד מנהלת פרטיות בחברה, הופעלה תוכנית להגברת המודעות של העובדים לאבטחת מידע ומנהלי ההנדסה של המוצרים נדרשו לנהל מסמכי פרטיות בכל פרויקט.

כעת ממסדים בגוגל תהליכים פנימיים שבמסגרתם תיבחן השמירה על הפרטיות במוצרים השונים על ידי צוות שמכונה "Red Team", כלומר – קבוצה שמנסה לפרוץ את ההגנות על מנת לשפר אותן ולהגביר את יעילותן. זאת בדומה למוסדות פיננסיים ששוכרים האקרים שינסו לפרוץ למערכות שלהם על מנת ליישם את השיפורים הנדרשים.

קספרסקי (Kaspersky) דיווחה, כי בתיאור המשרה שפרסמה גוגל נכתב ש-"מהנדסי פרטיות נתונים יסייעו להבטיח שמוצרי גוגל יתוכננו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויופעלו בצורה שתגן על פרטיות המשתמשים. אתם תעבדו כחברים בצוות Privacy Red Team  שלנו כדי לזהות בצורה עצמאית, לחקור ולפתור סיכוני פרטיות בכל המוצרים שלנו וכן בשירותים ובתהליכים העסקיים שאנחנו מפעילים כיום".

גוגל סירבה להתייחס למשרה הספציפית ומסרה תגובה כללית שלפיה "אנחנו מחפשים כל העת אנשים מוכשרים למגוון תפקידים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    בסניף גוגל-ישראל הפעילות המתוארת כאמור לביצוע הפריצות תתבצע על ידי ארגון ה- C4 האזרחי. .. אמיר סרנגה

אירועים קרובים