תוכן שיווקי

חברת OPNET מוצבה כ-"מובילה" ב-"ריבוע הקסם" הידוע של גרטנר לתחום ניהול ביצועי האפליקציות

28/08/2012 11:36

חברת OPNET Technologies מארה"ב, החברה המובילה בפתרונות ניהול ובדיקת ביצועי אפליקציות ורשת, הכריזה היום שהיא ממוצבת על ידי חברת המחקר גרטנר כ-"מובילה" ב-"ריבוע הקסם" בקטגורית APM, כלומר ניהול ביצועי האפליקציות. הדו"ח פורסם ב-16 באוגוסט ונכתב על ידי האנליסטים ג'ונה קוואל ו-וויל קאפלי מגרטנר. חברת גרטנר בדקה 14 חברות לצורך הדו"ח, זהתה 8 מתוכן כמובילות בהתבסס על שלמות החזון שלהם ועל היכולת הביצועית.

מארק כהן, היו"ר והמנכ"ל של OPNET, הצהיר, "אנו שמחים מאוד ש-OPNET הוכרה על ידי גרטנר כמובילה בשוק APM שגדל במהירות. חלק הליבה של האסטרטגיה העסקית של OPNET זה להיות המובילה שוק ה-APM, הן במונחים של חדשנות והן בנתח שוק. APM מייצג כיום מעל 70% ממכירות המוצרים שלנו, וגדל מעל 30% בשנה בארבע השנים האחרונות".

"ניהול ביצועים והזמינות של יישומים הפך לעדיפות ראשונה עבור ארגוני IT", אמר אלן כהן, הנשיא ו-CTO של OPNET. לדבריו, "APM מציע שינוי פרדיגמה להבטחת איכות חוויית משתמש קצה ואת ההמשכיות של פעילות עסקית. אנו מאמינים כי ההכרה של גרטנר ל-OPNET כחברה מובילה בניטור ביצועי יישומים מדגישה את ההצלחה של OPNET באספקת פתרונות חדשניים שיקדמו APM משמעת זה קריטי זה".

AllTech Solutions, נציגת OPNET בישראלפי ג'יי מאלוי, סגן הנשיא בכיר OPNET של מו"פ והארכיטקט הראשי של פתרונות APM, "היכולות של APM Xpert הן המקיפות ביותר בתעשייה, המכסות את כל התחומים הפונקציונליים החשובים. גישת APM-High Definition של OPNET מדגישה רוחב ועומק בניטור, עם ניתוח שמזהה דפוסים ואיתור מידע רלוונטי. טכנולוגיית Big Data ממונפת דרך ניתוח יעיל של מיליארדים טרנזקציות. הפתרונות של OPNET מאיצים דרמטית איתור בעיות, ויאפשרו מניעת בעיות, ושיפור יעילותו של ארגון ה-IT".

נציגת OPNET בישראל, AllTec Solutions, תשמח להדגים את המוצר.

לדו"ח גרטנר

אירועים קרובים